عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکا از شکست‌های خود در منطقه عبرت بگیرد/ هدف آمریکا قطع ارتباط ایران با حزب‌الله لبنان است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با به راه انداختن جریان تکفیری در منطقه خواستار تضعیف قدرت مسلمانان بود، گفت: وقت آن رسیده که آمریکا از شکست‌های خود عبرت بگیرد.
کد خبر: ۲۶۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 10December 2017

آمریکا از شکست‌های اخیر خود درس عبرت بگیرد«کاظم جلالی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم تهران، ری، ‌ شمیرانات، ‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عراق و سوریه پوزه دشمنان آشوبگر و خونخوار را به خاک مالیدند و با پیروزی بزرگی که به ارمغان آوردند باعث شادی دل آزادگان و فخر جهان اسلام شدند، اظهار داشت: مدافعان حرم مختص به یک جغرافیای خاص نیستند، در حقیقت رزمندگان اسلام در برهه‌های گوناگون از زمان با توجه به شرایط حاکم در جهان، به حمایت از مسلمانان برمی‌خیزند. چنانچه از اولین دقایق حمله وحشیانه داعش به عراق و سوریه در قالب مدافعان حرم از سر تا سر کشورهای اسلامی به منطقه رفتند و پس از گذشت 6 سال استادگی و مقاومت توانستد توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر بیت‌المقدس مورد تهدید و خطر دشمنان اسلام قرار بگیرد، جبهه مقاومت در قالب مدافعان قدس خواب را از چشم دشمنان خواهند گرفت، افزود: زیاده‌خواهی، جهل و عدم تفکر و تعقل آمریکا مانع از عبرت گرفتن از شکست‌های اخیرشان در عراق و سوریه شده است؛ اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از عملکردشان در منطقه و سرانجام کارشان که به شکست سنگینی به دست جبهه مقاومت منجر شد، عبرت نمی‌گیرند، در آینده‌ای نه‌چندان دور این بار در فلسطین زمین‌گیرشان خواهد کرد.

نماینده خانه ملت با توجه به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بی‌آنکه به عواقب تصمیماتش بیاندیشد، آنان را عملی می‌کند، تصریح کرد: زمانی‌که دست‌های پشت‌پرده آمریکایی و رژیم صهیونیستی برای تحقق اهدافشان در منطقه که در راس آن‌ها قط پل‌های ارتباطی ایران با حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت بود، داعش را تاسیس کرد، گفت: از مهم‌ترین دلایلی که در اسلام به اجتماع مسلمان توصیه شده است وحدت است که افزایش قدرت مسلمین را به همراه دارد، این نکته را دشمنان نیز به خوبی می‌دانند و به همین دلیل با راه اندازی داعش در منطقه به فکر تفرقه میان مسلمانان بودند. اما همبستگی رزمندگان اسلام تمام نقشه‌های داعش و حامیانش را بر هم ریخت.

جلالی اقدام اخیر ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از طریق انتقال پایتخت این رژیم اشغالگر از تل‌آویو به بیت‌المقدس را برای تمام کشورهای مسلمان نویدبخش دانست و خاطرنشان کرد: گاهی خداوند تضعیف و نابودی دشمنان را به دست خودشان محقق می‌سازد؛ این اقدام ترامپ نمونه‌ای از همین مثال است که با وحدت مسلمان رو به‌رو شده و سرانجام شکست دوباره‌ای برای دشمنان اسلام خواهد داشت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار