رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

فرهنگ دفاع مقدس ادبیات جدیدی را تولید کرد/ آمریکا و رژیم صهیونیستی تعادل خود را از دست داده‌اند

«صفرعلی براتلو» با بیان این‌که به گفته سردار سلیمانی امروز انصارالله یمن از حزب‌الله هم قوی‌تر است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس ادبیات جدیدی را تولید کرد که آن ادبیات در زمان حاضر جواب داده است.
کد خبر: ۲۶۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 10December 2017

آمریکا و رژیم صهیونیستی تعادل خود را از دست داده‌اند/ ارتش و سپاه ید واحده هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظهر امروز (یک‌شنبه) در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این‌که در زمان حاضر درگیری ما با آمریکا راهبردی است، اظهار داشت: امروز اگر مقاومت در سوریه، عراق و اقصی نقاط جهان به پیروزی رسیده، به برکت رزم مقدس پیشکسوتان ما در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این‌که رزمندگان ما فرمان امام راحل را فرمان امام معصوم دانسته و به سمت جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شتافتند، افزود: به برکت مجاهدت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، امروز ما صدها برابر قوی‌تر شده‌ایم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه شاید هزار موشک هم نداشت، اما امروز 100 هزار موشک آماده شلیک در اختیار دارد و تجربه ارزشمندی را در سوریه به‌دست آورده است.

براتلو با بیان این‌که به گفته سردار سلیمانی امروز انصارالله یمن از حزب‌الله هم قوی‌تر است، ابراز داشت: فرهنگ دفاع مقدس ادبیات جدیدی را تولید کرد که آن ادبیات در زمان حاضر جواب داده است.

وی با تأکید بر این‌که شکست داعش به مفهوم شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است، عنوان داشت: تصمیماتی که امروز در لبنان، یمن و در موضوع انتقال سفارت آمریکا به قدس گرفته شد، نشان می‌دهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی تعادل خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما در عرصه‌های دفاعی، به برکت خون شهدا روسفید هستیم و آسایش، آرامش و امنیت امروز ما مدیون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

براتلو با بیان این‌که امروز ما به موشک‌های نقطه‌زن دست یافته‌ایم که استکبار را تهدید می‌کند، اظهار داشت: تک تک پیشکسوتان دفاع مقدس در این امر سهیم هستند.

وی تأکید کرد: امروز دیگر بازنشستگی مفهومی ندارد، رسالت پیشکسوتان نباید فراموش شود و در این راه باید فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: مهم‌ترین وظیفه ما بازماندگان شهدا این است که روحیه اوایل دفاع مقدس را در بین خود حاکم کنیم تا دفاع مقدس تبدیل به فرهنگ شود.

براتلو خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس کارهای زیربنایی بیشتری انجام شود و این وعده را می‌دهیم که آینده روشنی را پیش رو داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار