رأی‌گیری برای «اصلاحیه بودجه 96» به جلسه بعدی مجلس موکول شد

با بررسی مقدماتی طرح، اصلاح برخی از تبصره‌های قانون بودجه 1396 کل کشور، رأی‌گیری برای کلیات و جزئیات این طرح به جلسه آینده مجلس شورای اسلامی موکول شد.
کد خبر: ۲۶۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 10December 2017

رأی‌گیری برای «اصلاحیه بودجه ۹۶» به جلسه بعدی مجلس موکول شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در جلسه علنی امروز مجلس طرح اصلاح برخی از تبصره‌های قانون بودجه سال 1396 کل کشور که فوریت آن در جلسه قبلی مجلس به تصویب رسیده بود، در دستور کار قرار گرفت و پس از حدود 45 دقیقه بحث و تبادل نظر مخالفان و موافقان، رأی‌گیری برای کلیات و جزئیات این طرح به جلسه آینده موکول شد.

این طرح با اصلاح قانون بودجه 96، به دنبال حل مشکل پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در خصوص اختصاص قیر رایگان، حل مشکل بودجه‌ شوراهای حل اختلاف و کارکنان این شوراها و کاهش مشکلات مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است.

در هنگام بررسی کلیات این طرح، برخی نمایندگان از جمله حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر با انتقاد نسبت به بند 4 ماده واحده این طرح که به حذف 10 درصد از یارانه خانوارها جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره دارد، این بند را توهین به مردم کرمانشاه و صدقه دادن به آنها توصیف کردند و خواستار حذف آن در هنگام بررسی جزئیات شدند.

اما عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه رؤسای سه قوه، مشکل این بند را حل کرده‌اند و مجوز لازم را برای برداشت از صندوق توسعه ملی دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: اصلاً قرار نیست از یارانه مردم چیزی کم شود.

در نهایت رأی‌گیری برای کلیات و جزئیات این طرح که در قالب یک ماده واحده ارائه شده است، به جلسه آینده مجلس موکول شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها