وزیر اطلاعات:

ایران کانون توجه تروریست‌ها است/ خنثی‌سازی بیش از 10 جریان تروریستی در کشور

حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» گفت: جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست‌ها است، اما با فعالیت و تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ده‌ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور خنثی شده و توطئه دشمنان به خودشان بازگردانده شده است.
کد خبر: ۲۶۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ - 10December 2017

ایران کانون توجه تروریست‌ها است/ خنثی‌سازی بیش از 10 جریان تروریستی در کشوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات، امروز (یک‌شنبه) در سفری یک روزه به استان مرکزی در نشست شورای اداری استانداری مرکزی حضور یافت.

وی در این جلسه در سخنانی با اشاره به تلاش وزارت اطلاعات در راستای حفظ امنیت کشور، اظهار داشت: براساس نظرسنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1395، وزارت اطلاعات رتبه سوم را از حیث رضایت مردمی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرده است که این مهم یک افتخار و سرمایه ارشمند برای وزارت اطلاعات به‌شمار می‌رود.

وی افزود: امنیت، زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها است و وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: همکاری آحاد ملت و تمامی اقشار جامعه با وزارت اطلاعات وظیفه‌ای همگانی است، چرا که در سایه امنیت جامعه می‌تواند به نخبگی و شکوفایی دست یابد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست‌ها است، اما با فعالیت و تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ده‌ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور خنثی شده و توطئه دشمنان به خودشان بازگردانده شده است.

حجت الاسلام علوی با اشاره به وضعیت ناامن کشورهای منطقه، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و نیز همکاری و مشارکت مردم، از بیش‌ترین آرامش برخوردار است، این درحالی است که بسیاری از مردم مظلوم کشورهای منطقه به دست گروهک‌های تکفیری به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی مسلمانان امروزه توانسته شکست را برای گروهک‌های تکفیری رقم بزند که بی‌شک استمرار این حرکت می‌تواند سبب پیروزی مسلمانان و نابود شدن توطئه‌های دشمنان شود.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امنیت پایدار، ثمره وحدت و همدلی است و استمرار این شرایط با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، همراه با نشاط و شادابی در جامعه، راهبرد مهم این وزارتخانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار