استاندار استان مرکزی:

استان مرکزی قطب مهم اقتصاد کشور است

استاندار استان مرکزی گفت: استان مرکزی به لحاظ وجود کارخانجات و صنایع متعدد و دارا بودن شرایط ویژه یکی از قطب‌های مهم اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۲۶۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 10December 2017

استان مرکزی قطب مهم اقتصاد کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سیدعلی آقازاده استاندار استان مرکزی امروز  در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در خاموشی فتنه‌های داعش اظهار داشت: با وجود اینکه عراق و سوریه در خاموشی فتنه داعش نقش موثری داشتند، اما نقش جمهوری اسلامی در این راستا بسیار موثر و پررنگ بود.

وی افزود: یکی از پایه‌های مهم و کلیدی به منظور دستیابی به توسعه پایدار امنیت و آرامش است که خوشبختانه در سایه تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشورمان این مهم محقق شده است.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: ما امروز در شرایطی قرار داریم که با توجه به ناامنی‌های موجود در منطقه خاورمیانه ما همواره از امنیت مطلوب برخوردار هستیم.

آقازاده با اشاره به تعامل دستگاه های اجرایی استان گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی امنیت پایدار نیز در این استان مشهود است.

وی ادامه داد: در نشست های شورای تامین استان مرکزی بر هماهنگی برون دستگاهی تاکید ویژه است و این امر موجب شده که توسعه در ابعاد مختلف آهنگ مطلوبی داشته باشد و معضلات حوزه اقتصادی در استان مرکزی با شرایط موثری حل و فصل و پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار