نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شیرازه نظام اسلامی وحدت و همدلی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شیرازه نظام اسلامی را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: با همت والای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، آرامش و ثبات مثالی زدنی در کشور حاکم شده است.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 10December 2017

شیرازه نظام اسلامی وحدت و همدلی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» امروز در شورای اداری استان مرکزی که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های سلطه گرایانه استکبار جهانی اظهار داشت: فلسطین قلب تپبنده جهان اسلام و نخستین قبله مسلمانان است که نباید دستخوش سیاست‌های سلطه‌گرایانه استکبار جهانی شود.

وی افزود: آنچه که می‌تواند حقوق مردم مظلوم فلسطین را از استکبار جهانی باز پس‌ گیری کند وحدت و همدلی و همینطور یکپارچگی تمامی امت مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و در صورتی که مسلمانان نسبت به تغییر پایتختی رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت‌المقدس بی تفاوت باشند، بدون شک در آینده‌ای نزدیک مکه و مدینه نیز طعمه سلطه طلبی‌های استکبار می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به ایجاد نفاق و تفرقه از سوی دشمنان گفت: جنایتکاران رژیم صهیونیستی و آمریکا و سازمان‌های جاسوسی اروپا با بهره‌گیری از ظرفیت عربستان سعودی در صدد ایجاد نفاق و اختلاف در جوامع اسلامی هستند که تنها راه مقابله با توطئه‌های این دشمنان قسم خورده اسلام گسترش وحدت و همدلی در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: شیرازه نظام اسلامی را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: با همت والای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، آرامش و ثبات مثالی زدنی در کشور حاکم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار