اسلام نیرویی وحدت بخش در منطقه است

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: دین اسلام به دلیل موقعیت برجسته‌ای که در منطقه دارد یک نیروی وحدت بخش در منطقه به‌ شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 10December 2017

اسلام نیرویی وحدت بخش در منطقه استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری‌معین» مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار امروز در جمع  بسیجیان خواهر «حوزه علمیه بهار» با بیان اینکه امروز باید اخلاق و رفتار رسول گرامی اسلام (ص) برای همه مسلمانان الگو باشد، اظهار داشت: اگر این نوع تفکر یعنی تفکر اخلاق پیامبر (ص) در زندگی ما وجود داشته باشد به حتم و بدون شک زندگی خوبی خواهیم را داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه دنیای اسلام همواره در کانون توجه قدرت‌های بزرگ بوده است، افزود: بعد از فروپاشی بلوک شرق، آمریکا تصمیمی اتخاذ کرد تا خاورمیانه صرفا در دست ابرقدرت‌های جهان باشد.

مختاری‌معین یادآور شد: طرح خاورمیانه بزرگ در واقع تلاشی سازمان یافته برای تغییر در ابعاد سه گانه ساخت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشورهای منطقه است و هدف این طرح تثبیت امنیت و منافع ملی آمریکا در جهان بود.

این مسئول با بیان اینکه مکه قبله‌گاه همه مسلمانان جهان است بیان داشت: حدود 93 درصد مردم خاورمیانه و شمال آفریقا مسلمان هستند بنابراین دین اسلام به دلیل موقعیت برجسته‌ای که در منطقه دارد یک نیروی وحدت بخش در منطقه به‌ شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار