اتحادیه جوانان ترکیه:

ملت‌های منطقه همراه ملت فلسطین هستند

در بیانیه اتحادیه جوانان ترکیه آمده است: ملت‌های مظلومی که همراه فلسطین هستند در حال متحد شدن و قدرت گرفتن هستند؛ حال آنکه جبهه امپریالیسم و صهیونیسم از درون و از بیرون در حال تَرَک برداشتن است.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 10December 2017

ملت‌های منطقه همراه ملت فلسطین هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، اتحادیه جوانان ترکیه طی بیانیه‌ای تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فاقد هرگونه اعتباری دانست و قدس را متعلق به فلسطینی‌ها خواند.

در این بیانیه آمده است: دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در یک لحظه قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت. روشن است که این یک اقدام امپریالیستی است. همانطور که همیشه این چنین بود؛ صهیونیسمِ اسرائیلی، توسط امپریالیسم آمریکایی مورد حمایت واقع می‌شود.

فقط مردم فلسطین نیستند که مورد هدف هستند. در واقع همه ملت‌های منطقه که علیه ایالات متحده آمریکا و اسرائیل متحد شده‌اند، مورد هدف قرار دارند.

قدس متعلق به خود فلسطینی‌هاست و همیشه نیز اینگونه باقی خواهد ماند. به عنوان جوانان ترک، همواره همراه مردم فلسطینی هستیم که به خاطر فریاد زدن این حقیقت و دفاع از وطن خود به قتل می‌رسند. آمریکا و همدست او در منطقه یعنی اسرائیل باید این را به خوبی بدانند که برای آنکه قدس را پایتخت خود کنند، مجبور هستند تا با تمام مردم منطقه بجنگند و نه فقط مردم فلسطین.

پیروز این جنگ مشخص است. هر جنگی که برای بقای سلطنت «دلار» به راه انداخته می‌شود، نمی‌تواند از دفاع مقدس ملت‌ها از وطنشان برتری یابد.

آمریکا در دوره‌ای به سر می‌برد که امپریالیسم از پایین‌ترین سطح از نفوذ در منطقه برخوردار است. نقشه آمریکا، شلوغ کردن منطقه به واسطه اسرائیل و در نتیجه، بازیابی قدرت از دست رفته خویش است؛ اما بدون شک و به طور حتم، نقشه آمریکا در بغداد، دمشق، آنکارا و در نهایت در قدس با شکست مواجه خواهد شد.

با توجه به این مهم به عنوان جوانان ترک اعلام می‌کنیم: تصمیم آمریکا فاقد هرگونه اعتباری است! قدس متعلق به فلسطینی‌ها است و همانطور نیز باقی خواهد ماند.


ملت‌های مظلومی که همراه فلسطین هستند در حال متحد شدن و قدرت گرفتن هستند؛ حال آنکه جبهه امپریالیسم و صهیونیسم از درون و از بیرون در حال تَرَک برداشتن است.


انتفاضه و مقاومت ملت‌های مظلوم، دیر یا زود به پیروزی خواهد رسید.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها