نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هنوز وعده‌های مسئولان در خصوص کمک به زلزله‌زدگان محقق نشده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولین در خصوص کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور محقق نشده است.
کد خبر: ۲۶۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 11December 2017

///«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مردم در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: برخی دولتمردان جهت بازدید از مناطق آسیب‌دیده در استان کرمانشاه حضور یافتند، وعده‌هایی به مردم دادند، عکس‌های یادگاری انداختند و رفتند؛ اما تا به امروز هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولین محقق نشده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به تصمیم دولت برای حذف یارانه 30 میلیون نفر و کمک به مردم مناطق زلزله‌زده از محل درآمد یارانه‌های حذف شده، افزود: این تصمیم در جلسه علنی امروز اعلام شد؛ این در حالی است که دولت باید در بودجه 97 ردیف‌های خاصی برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه در نظر بگیرد؛ لذا اینکه دولت با حذف یارانه میلیون‌ها نفر قصد کمک به مردم زلزله‌زده را داشته باشد، توهین بزرگی به تمام مردم استانی است که با دستان خالی در طول جنگ تحمیلی جانانه ایستادند و با دشمن مبارزه کردند.

وی افزود: دولت به جای حذف یارانه 30 میلیون ایرانی، از هزینه‌های اضافی و حقوق‌های نجومی بکاهد و از این طریق به کمک مردم کرمانشاه بشتابد.

فلاحت‌پیشه عذرخواهی رئیس مجلس شورای اسلامی از مردم استان کرمانشاه را در جلسه بعدی پارلمان در روز (سه‌شنبه 21 آذرماه) باعث رفع ناراحتی مردم این استان دانست و خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی ضمن عذرخواهی از مردم شریف استان کرمانشاه باید حذف طرح 4 بند لایحه بودجه 97 را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش دفاع پرس، بند 4 طرح لایحه بودجه 97 به دنبال کاهش 10 درصدی یارانه پرداختی به مردم در چهار ماه پایانی سال جاری و اختصاص این مبلغ به زلزله‌زدگان غرب کشور است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار