مسئول بسیج سازندگی سپاه ایلام خبر داد؛

آغاز بازسازی منازل زلزله‌زدگان ازگله توسط سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از اقدامات اولیه سپاه این استان برای بازسازی منازل زلزله‌زدگان در شهر ازگله خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ - 10December 2017

آغاز بازسازی منازل زلزله زدگان ازگله توسط سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه استان، «ملک حسینی» مسئول سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به تداوم اقدامات سپاه استان به زلزله زدگان شهر ازگله، اظهار داشت: پس از مشخص شدن محدوده استان ایلام برای خدمت رسانی به زلزله زدگان که شهر ازگله و 18 روستای آن بود از همان روزهای آغازین خدمات رسانی به مردم انجام و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: جمع بندی آمار و اطلاعات روستاها صورت گرفت که به عنوان یک پایگاه برای ما اهمیت داشت تا خدمات سپاه استان هدفمند شود، بلافاصله پس از جمع‌بندی همکاران ما خدمات اولیه که شامل تامین چادر، وسیله گرمایشی و مواد خوراکی و حدود 700 چادر در بین مردم توزیع شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: در این بین بیش از 3500 پتو، 678 وسیله گرمایشی و بیش از 140 هزار لیتر نفت، 200 هزار کیسه آرد، گوشت گرم، مواد خوراکی و البسه مورد نیاز مردم توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات اولیه برای بازسازی منازل زلزله زدگان در شهر ازگله انجام گرفته است، تصریح کرد: خدا را شکر سپاه امیرالمومنین (ع) به وسیله بسیج توانسته است به خوبی وظیفه خود را در رابطه با خدمات رسانی به زلزله‌زدگان انجام دهد و کار بازسازی منازل آنان را نیز در اولویت بعدی و اصلی خویش قرار داده که به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها