فلسطینی‌ها هیئت بحرینی را از محوطه‌ مسجدالاقصی اخراج کردند

هیئت بحرینی که قصد ورود به محوطه مسجدالاقصی را داشت توسط شهروندان فلسطینی طرد شد.
کد خبر: ۲۶۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ - 10December 2017

فلسطینی‌ها، هیئت بحرینی را از محوطه‌ مسجدالاقصی اخراج کردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، فلسطینی‌ها امروز یکشنبه یک هیئت بحرینی را از محوطه مسجدالاقصی در قدس اخراج کردند.

بر اساس این گزارش، این هیئت بحرینی بعد از گشت و گذار در محله قدیمی قدس قصد ورود به محوطه مسجدالاقصی را داشت که شهروندان فلسطینی مانع رسیدن این هیئت به الاقصی شدند.

شبکه 2 تلویزیون اسرائیل پیش از این اعلام کرد که یک هیئت بحرینی برای سفری 4 روزه و دیدار با مقام‌های اسرائیلی وارد سرزمین‌های اشغالی شده است. این سفر در شرایطی انجام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شهر قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته و این مساله با مخالفت گسترده بین المللی روبرو شده است.

این هیئت که ظاهرا با دستور حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به اسرائیل فرستاده شده، شامل مقام های مذهبی است و قرار است با مقام‌های اسرائیلی در شهر تل آویو دیدار و گفتگو کند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی اسرائیل، این هیئت بحرینی همراه با هیئتی از وزارت خارجه اسرائیل از بخش قدیمی شهر بیت المقدس دیدن کرده است. جزئیات بیشتری از این سفر فاش نشده ولی شبکه 2 تلویزیون اسرائیل اعلام کرده است که این هیئت پیام صلح و برادری شاه بحرین را برای اسرائیل آورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار