بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه یزد؛

اتفاقات اخیر نابودی اسرائیل و آزادی کامل قدس شریف را سرعت می‌بخشد

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا باید بداند که «قدس» آرمان فراموش نشدنی جهان اسلام بوده و مسلمین جهان بار دیگر با اتحاد و همدلی خود، سیلی محکمی بر آمریکا و سگ قلاده شکسته‌اش در منطقه و همه‌ی حامیانش خواهند نواخت.
کد خبر: ۲۶۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ - 11December 2017

اتفاقات اخیر نابودی اسرائیل و آزادی کامل قدس شریف را سرعت می بخشدبه گزارش دفاع پرس از یزد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در محکومیت اقدامات آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و نیز حمایت از فلسطین، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه‌ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): «مسئله‌ فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امت اسلامی است. همه موظفند از فلسطین و آزادی فلسطین و نجات ملت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند و کار کنند. دشمن در این زمینه هم درمانده است؛ این را بدانید حالا این‌که ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت رژِیم صهیونیستی اعلام بکنند، این از عجز آن‌ها است، از ناتوانی این‌ها است. در قضیه‌ی فلسطین دست‌های این‌ها بسته است، با این کار هم بلاشک ضربه‌ بزرگ‌تری خواهند خورد و دنیای اسلام در مقابل این‌ها خواهد ایستاد، قطعاً دشمن نمی‌تواند در قضیه‌ی فلسطین موفقیت مورد نظرش را پیدا کند و فلسطین آزاد خواهد شد. ممکن است اندکی دیرتر، اندکی زودتر، لکن قطعاً این اتفاق خواهد افتاد و مبارزه‌ امت اسلامی برای نجات فلسطین إن‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید».

با نگاهی به کتاب قطور تاریخ، به وضوح می‌توان مشاهده کرد که دولت خبیث انگلستان در اقصی‌نقاط جهان در پی ایجاد اختلاف و تفرقه و به‌دنبال آن سلطه بر ملل بوده است. سرزمین فلسطین، سرزمینی آباد و زیبا بود که در اواسط قرن بیستم با حیله و نیرنگ امپراطوری خبیث بریتانیای کبیر و جهالت اعراب منطقه، از امپراطوری عثمانی جدا شد و با گذشت چندین سال، با همکاری و دسیسه‌ی زرسالاران صهیونیست و حمایت همه جانبه‌ی انگلستان و آمریکا، لکه‌ی ننگی به نام رژیم صهیونیستی اسرائیل در این منطقه ایجاد گشت. قدس که سرزمین مقدس ادیان ابراهیمی به شمار می‌آمد، جولان‌گاه تندروهای صهیونیست و به دنبال آن تعرض به جان و مال و ناموس مسلمانان شد و ظلم و ستم یهودیان صهیونیست هر روز بیشتر از گذشته نسبت به مسلمانان اعمال می‌گشت و همه‌ی این‌ها در مقابل سکوت جوامع غربی و طرفداران ظاهری حقوق‌بشر رخ می‌داد.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت همه جانبه‌ی ایشان از آرمان فلسطین آزاد، بار دیگر روح امید در دل مظلومین و ستمدیدگان فلسطینی دمیده شد. حضرت امام (ره) با ایمان سرشار خود و با روحیه‌ی ظلم‌ستیزی و انقلابی خود، مشروعیت و موجودیت این رژیم منحوس را زیر سؤال بردند و اتحاد و مبارزه را تنها راه حل بحران فلسطین دانستند. بعد از امام خمینی (ره) نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر فرزانه‌ی انقلاب، بارها حمایت تمام و کمال ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند و در خطبه‌ی نماز جمعه‌ی تهران در سال 90 نیز بار دیگر مواضع جمهوری اسلامی ایران را در برابر این رژیم کودک‌کش اعلام نموده و فرمودند: «از هرکس که با اسرائیل مبارزه کند حمایت می‌کنیم و از اعلام این حمایت ابایی نداریم».

حال پس از روی کار آمدن رئیس جمهور آمریکا «دونالد ترامپ»، این کشور، قدس مقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام نموده و پا بر روی تمام قواعد و قطعنامه‌های بین المللی گذاشته است و با این اقدام، موجبات خشم جمیع مسلمین و آزادگان جهان و شادی رژیم صهیونیستی را فراهم نموده است، اما آمریکا باید بداند که قدس، آرمان فراموش نشدنی جهان اسلام بوده و مسلمین جهان هرگز به سادگی از کنار این موضوع نخواهند گذشت و بار دیگر با اتحاد و همدلی خود سیلی محکمی بر آمریکا و سگ قلاده شکسته‌اش در منطقه و همه‌ی حامیانش خواهند نواخت و ان‌شاءلله طبق پیش‌بینی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، اسرائیل به‌زودی از گستره‌ی گیتی حذف خواهد شد و این لکه‌ی ننگ بشریت 25 سال آینده را نخواهد دید.

16 آذر‌ماه سالگرد شهادت سه تن از آزادی‌خواهان دانشجو است که سکوت در برابر ظلم و ستم را روا ندانستند و دربرابر ظلم وجور فریاد آزادی سر دادند تا مبادا تاریخ از آنان به عنوان خفتگان خاموش یاد کند. شهادت «مصطفی بزرگ‌نیا»، «احمد قندچی» و «مهدی شریعت رضوی» در 16 آذرماه سال 1332 توسط دژخیمان ستم شاهی در دانشگاه تهران و نام‌گذاری این روز به عنوان روز دانشجو، بهانه‌ای شد تا بار دیگر رسالت حقیقی دانشگاه و دانشجویان به ایشان یادآوری شود که مبادا گرد غفلت و روزمرگی بر ذهن همیشه بیدار دانشجویان نشسته باشد و فراموش کنند که به راستی دانشجو مؤذن جامعه است، چون خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد. دانشجویان همواره به علت بصیرت بالا و دیدگاه باز و ذهن آزاد خود، محرک حرکت‌های اصلاحی و انقلابی جوامع بوده‌اند و همواره بسیار زودتر از دیگر اقشار جامعه فریاد آزادخواهی سر داده‌اند.

امسال نیز زودتر از همه‌ی گروه‌ها و دسته‌جات، این دانشجوها بودند که دربرابر مواضع دولت آمریکا واکنش نشان دادند و این اقدام خبیثانه‌ی آن‌ها را محکوم کردند.

آمریکا و عمالش در منطقه و جهان نیز باید بدانند که روحیه آزادگی و ضداستکباری دانشجویان ایرانی تغییر ناپذیر بوده و فریاد خروش‌شان در برابر ظلم و ستم مستکبرین هرروز بلندتر از گذشته خواهد بود و با یاری و نصرت اللهی، در پرتو عنایات و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و زیر سایه‌ی وحدت با یکدیگر، در راه پیروزی و تعالی اسلام عزیز خواهند کوشید و هرگز کوچک‌ترین اهانتی بر ساحت مقدس اسلام را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار