مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

اسلام بدون استکبارستیزی، اسلامی بی‌خطر برای غرب است

«علیرضا کیخا» اسلام بدون استکبارستیزی را، اسلامی بی خطر و مفید برای غرب دانست و گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند روح استکبارستیزی را از آن بگیرند، تا ایران نیز مانند کشوری مانند پاکستان برای‌ آن‌ها بی‌خطر باشد.
کد خبر: ۲۶۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 11December 2017

اسلامِ بدون استکبارستیزی اسلامی بی خطر برای غرب است

به گزاش دفاع پرس از زاهدان، «علیرضا کیخا» مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان امروز (دوشنبه) در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل، اظهار داشت: ما به‌عنوان اعضای بسیج دانشجویی باید نسبت به دیگران متفاوت زندگی کنیم.

وی در تبیین ویژگی‌های دانشجوی بسیجی گفت: دانشجوی بسیجی باید انقلاب و اهداف و آرمان‌های آن را به‌خوبی شناخته باشد و مهم‌تر آن‌که انقلابی عمل کند.

کیخا با بیان این‌که اعضای بسیج دانشجویی باید دارای جایگاه‌های ممتاز باشند، افزود: لازمه ممتاز بودن بسیج دانشجویی، آن است که افراد آن بهترین‌ها یعنی نیروی انسانی تراز انقلاب باشند.

وی با تأکید بر افزایش توان هدایت‌گری به سمت خوبی‌ها توسط بسیج دانشجویی، اظهار داشت: کار فرهنگی باید خروجی تربیتی داشته باشد؛ به عبارتی دیگر یعنی خروجی بسیج دانشجویی اخلاق، تقوا، بصیرت و معنویت در بالاترین حد باشد.

کیخا آفت بسیج دانشجویی را فاصله گرفتن از هویت خود توصیف و بیان کرد: بسیج دانشجویی نباید از روحیه ضداستکباری خود فاصله بگیرد، باید با طراحی پیش رفت، دانشجوی بسیجی باید خود را غنی و با مخاطب‌شناسی، برنامه‌ریزی کند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به جنگ‌نرم دشمن نیز تصریح کرد: اکنون دشمن برای براندازی نظام، تهاجم سخت ندارد، چون تجربه‌های خوبی از آن ندارد.

وی اسلامِ بدون استکبارستیزی را، اسلامی بی خطر و مفید برای غرب دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب می‌خواهند روح استکبارستیزی و دفاع از مستضعفین را از انقلاب بگیرند، تا مانند کشوری مانند پاکستان برای‌ آن‌ها بی‌خطر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار