صبح امروز (دوشنبه) صورت گرفت؛

تشییع پیکر شهید «محمدرضا خاوش‌زاده» در کرمان

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن «محمدرضا خاوش‌زاده» از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان «رودبار جنوب» استان کرمان، صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ - 11December 2017

آیین وداع با پیکر شهید مدافع وطن «محمدرضا خاوش زاده» برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن ستوان‌یکم «محمدرضا خاوش‌زاده» از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان «رودبار جنوب»، صبح امروز (دوشنبه) از چهارراه کلانتری به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در ورودی این شهر با حضور عموم شهروندان برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع وطن نیز روز گذشته (یک‌شنبه) با حضور سردار «بنی‌اسدی‌فر» فرمانده انتظامی استان کرمان در شهرستان «رودبار جنوب» برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید ستوان‌یکم «محمدرضا خاوش‌زاده» که فرماندهی پاسگاه «نهضت‌آباد» شهرستان رودبار جنوب را بر عهده داشت در حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود با ۲ دستگاه موتورسیکلت با راکبان مسلح برخورد می‌کند، سپس راکبان موتورسیکلت به سمت خودروی نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که منجر به زخمی شدن فرمانده پاسگاه «نهضت‌آباد» می‌شود.

در این درگیری ضمن متواری شدن اشرار، فرمانده پاسگاه «نهضت‌آباد» در مسیر انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهرستان رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز کرمان و هم مرز با استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار