فاطمه قربان:

احیای عقاید دفاع مقدس راه حل مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: با احیای زیبایی‌های دفاع مقدس، روحیه بالا، اعتماد به نفس، مسئولیت‌پذیری، ولایت‌مداری و توکل رزمندگان در نسل امروز، می‌توانیم به پیشرفت و رشد همه جانبه کشور برسیم.
کد خبر: ۲۶۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 11December 2017

احیای عقاید دفاع مقدس راه حل مقابله با جنگ نرم دشمن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فاطمه قربان معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز (دوشنبه 20 آذر ماه) با حضور در جمع شورای هماهنگی استان قزوین و جمعی از نخبگان و نویسندگان دفاع مقدسی با اشاره به وظایف این سازمان، اظهار داشت: در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس وظیفه داریم به نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در عرصه ملی و بین‌المللی بپردازیم و این ماموریت بزرگی است.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران است، گفت: دفاع مقدس یکی از مفاخر تاریخ ایران است اما امروز دشمن سعی دارد دفاع مقدس را زیر سوال ببرد و همچنین دشمنان می‌خواهند میان نسل کنونی و نسل گذشته و مردم و مسئولین فاصله بیاندازند. اگر جلوی این خطر را نگیریم، بدون شک دشمن یک قدم جلو آمده و تجدید قوا خواهد کرد لذا با احیای زیبائی‌های دفاع مقدس، روحیه بالا، اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری، ولایت مداری و توکل بر خدا رزمندگان را در نسل امروز، می‌توانیم به پیشرفت و رشد همه جانبه کشور برسیم.

قربان خاطرنشان کرد: کافی است روحیه ایام دفاع مقدس در جوانان امروز نسبت به پیشرفت کشور به وجود آید تا در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی به اقتدار منطقه‌ای و جهانی برسیم.

معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد: اگر پیشرفت و نوسازی کشور را در تمام جنبه‌ها به پیش ببریم اما در جهت استقرار عدالت، ایجاد برابری و کرامت زنان و مردان مسلمان تلاش نکنیم، موفقیتی بدست نیاورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس کاری حسینی بود و امروز کار ما زینبی است که باید بتوانیم زیبائی‌های انقلابی و دفاع مقدس را به تصویر بکشیم تا جوانان امروز ما هم به آن دوران افتخار کنند.

قربان با بیان این که تعارض در گفتار و عمل، تاثیری در نسل امروز نخواهد داشت، گفت: باید به فکر جوانان احترام بگذاریم و اجازه بدهیم برای تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت راهکارهای عملیاتی را مطرح کنند و در برنامه‌ریزی‌ها از پیشنهادهای جوانان استفاده کنیم.

معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اذعان کرد: در راستای اعتماد به نسل امروز و جذب جوانان جهت مقابله با جنگ نرم دشمن، باشگاه دختران جوان را ایجاد کردیم. تشکیل این باشگاه با مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، طرح عقیله، طرح سلاله‌ها، همایش زن و مقاومت در اندیشه اندیشمندان جهان، ثبت و ضبط خاطرات مادران و همسران شهدا و ایثارگران و پروژه نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از جمله دیگر برنامه‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس دانست.

قربان دفاع مقدس را متعلق به همه ملت دانست و تصریح کرد: امیدواریم با عنایت به وجود شورای هماهنگی استان‌ها که ریاست آن را استاندار استان و دبیری آن را مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برعهده دارند، بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت پیشرفت و سازندگی کشور در عرصه‌های مادی و معنوی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار