واكنش وزير دفاع به اقدام ‌سردمداران کاخ سفيد در خصوص قدس شريف؛

سياست ايران ‌حمايت از ملت مظلوم فلسطين است‌/ مسئوليت هرگونه درگيری در منطقه متوجه آمريکاست‌‌

وزیر دفاع اقدام خصمانه ‌سردمداران کاخ سفيد در خصوص قدس شریف را فتنه‌ای عميق برای تضييع حقوق مردم مسلمان فلسطين دانست و گفت: مسئوليت هرگونه تنش و خون‌ريزی بيشتر در منطقه متوجه آمريکاست.
کد خبر: ۲۶۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 11December 2017

سياست ايران ‌حمايت از ملت مظلوم فلسطين است‌/ مسئوليت هرگونه درگيری در منطقه متوجه آمريکاست‌‌به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتيپ «امير حاتمی» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در جمع مديران ارشد وزارت دفاع اقدام خصمانه ‌سردمداران کاخ سفيد در به رسميت شناختن قدس شريف‌‌ به عنوان پايتخت رژيم جعلی صهيونيستی را فتنه‌ای عميق برای تضييع حقوق مردم مسلمان فلسطين دانست و اظهار داشت: ‌اين اقدام نابودی رژيم صهيونيستی را جلو خواهد انداخت و اتحاد و وحدت مسلمانان را دو چندان خواهد کرد.

وی با بيان اينکه استکبار جهانی پس از شکست در سوريه و عراق،‌‌ به دنبال توطئه‌افکنی و ماجراجويی جديد عليه ساير ملل منطقه هستند، افزود: رژيم اشغالگر قدس می‌داند با اينگونه اقدام‌های نامشروع دولت آمريکا در وضعيت قدس هيچ تغييری ايجاد نمی‌‌شود و ملت فلسطين و آزادي‌خواهان جهان بيش از هر زمان ديگر يکپارچه و متحد برای آزادی قدس و سرزمين فلسطين مصمم‌تر خواهند شد.

وزير دفاع با محكوميت ‌اين عمل تحريک‌آميز و نابخردانه دولت آمريکا تاكيد كرد: اشغالگران هرگز روی آرامش به خود نخواهند ديد و راهی جز ترک اين سرزمين ندارند‌ و مسلمانان جهان هيچ‌گاه اجازه نمی‌دهند‌ بخشی از پيکره جهان اسلام از آن جدا شود.

امير حاتمی مسئوليت هرگونه افزايش تنش و خون‌ريزی بيشتر در منطقه را متوجه آمريکا و رژيم صهيونيستی دانست و ‌گفت: دولت آمريکا بايستی مسئوليت اين تصميم ضد امنيتی خود را بپذيرد.

وی در ادامه افزود: سياست ‌جمهوری اسلامي ايران همواره حمايت از ملت مظلوم فلسطين، ثبات و امنيت منطقه و محکوميت اقدامات تفرقه‌انگيز و يک جانبه آمريکا و رژيم صهيونيستی بوده و نسبت به اين اقدام آمريكا هشدار می‌دهيم.

وزير دفاع در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اضمحلال شجره خبيثه داعش اظهار داشت: توطئه بسيار سنگينی از سوی دشمنان به ويژه رژيم صهيونيستی برای منطقه تدارک و برنامه‌ريزی شده بود و می‌خواستند يك اختلاف دائمی را در بين شيعه و سنی و ملت‌های منطقه نهادينه كنند تا امنيت رژيم صهيونيستی تضمين شود.

امير حاتمی با بيان اينكه نقشه دشمنان برای منطقه بسيار دقيق طراحی شده بود، تصريح كرد: اگر داعش از منطقه ريشه‌كن نمی‌شد عمر رژيم صهيونيستی برای مدت طولانی در سايه امنيت و آرامش قرار می‌گرفت و ملت‌های منطقه به جای مبارزه با اسرائيل و گروه‌های تروريستی، مشغول جنگ با يكديگر بودند.

وی با گراميداشت ياد و خاطره شهدای مدافع حرم و تمام كساني كه در اين مسير به درجه جانبازی نائل آمدند، تاكيد كرد: امروز بايد به خود بباليم كه در مبارزه با گروه ‌‌ترويستی داعش و پشتيبانان آن نقش داشتيم و به طور حتم اين مسير را ادامه خواهيم داد.

وزير دفاع با بيان اينكه گروه‌‌های ترويستی از يک ايده و تفكر خاصی تغذيه می‌شوند كه هنوز پابرجاست، اضافه كرد: بايد هوشمندانه اقدامات گرو‌ه‌های تروريستي را رصد كنيم، تا ان‌شاالله ريشه اين شجره خبيثه به طور كامل خشكانده شود.

امير حاتمی با اشاره به اينكه داعش ‌اولين و آخرين حربه دشمنان در منطقه نخواهد بود، افزود: توطئه دشمنان همچنان ادامه دارد و يقين داريم دستگاه توطئه استكبار جهانی با سركردگی آمريكا همچنان‌ در ابعاد مختلف فعال بوده ‌و يكی از اهداف آن‌ها به طور حتم وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح است.

وزير دفاع در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينكه سير تكاملی صنعت دفاعی به خوبی پيش رفته است، گفت: تمام اقدامات امروز وزارت دفاع در مسير تكامل صنعت دفاعی است و وقتی به 40 سال گذشته نگاه می‌كنيم، بايد سجده شكر به جای بياوريم و عزم و ا‌راده جدی برای ادامه اين مسير داشته باشيم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها