فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

تلاش بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی به مردم و حفظ ارزش‌ها است

«حمید دامغانی» گفت: تلاش ما در مجموعه بسیج و سپاه خدمت‌رسانی به مردم و ترویج فرهنگ متعالی بسیج و حفظ ارزش‌ها است و باید همه با هم در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۶۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 11December 2017

تلاش بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی به مردم و حفظ ارزش‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «حمید دامغانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، امروز (دوشنبه) در گردهمایی فصلی اعضاء کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهرود که  در سالن همایش‌های کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد، طی سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سپاه و بسیج شاهرود طی سال گذشته و سال جاری، با بیان این‌که ما هدف‌مان از برگزاری این برنامه، ترویج و عمق‌بخشی به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه است، اظهار داشت: تلاش ما همه در مجموعه بسیج و سپاه خدمت‌رسانی به مردم و ترویج فرهنگ متعالی بسیج و حفظ ارزش‌ها است و باید همه با هم در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: شما پیشکسوتان با کوله‌باری از تجربه، چراغ راه ما در مسیر پیشرفت و تعالی هستید و ما همیشه به نظرات و کمک‌های شما در همه ابعاد مختلف بسیج نیازمند هستیم.

دامغانی هدف از تشکیل بسیج پیشکسوتان را استفاده از این پتانسیل و تجربه عظیم دانست و افزود: وظیفه همه است که از این پتانسیل استفاده کنند.

وی با بیان این‌که باید با کمک و همراهی همه آحاد بسیجیان در مسیر خدمت‌رسانی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در جامعه تلاش کرد، گفت: این جلسات و هم‌اندیشی‌ها در عمیق‌بخشی به برنامه‌ها و برطرف نمودن موانع و مشکلات کمک می‌کند و امیدواریم که نظرات و پیشنهادات عزیزان بتواند راه‌گشای مسیر ما در تحقق منویات رهبر انقلاب در تمدن‌سازی اسلام جهانی امام عصر (عج) مؤثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها