شهید «محمدعلی اکبرخواه گِل‌سفیدی»:

جدال با نفس مقدمه‌ای برای جدال با استکبار است

شهید «محمدعلی اکبرخواه گِل‌سفیدی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «اول بایستی درون را ساخت و جهاد اکبر کرد! پس جدال با نفس، مقدمه‌ای است بر جدال با شیطان بیرونی، شیطان زمان، کفر، استکبار، الحاد، شرک و ... .»
کد خبر: ۲۷۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵ - 25December 2017

ما باید از طریق کربلای معلی به قدس منزه برویمبه گزارش دفاع پرس از رشت، شهید «محمدعلی اکبرخواه گِل‌سفیدی» هفتم فروردین‌ماه سال ۱۳۳۱ در روستای «گِل سفید» از توابع شهرستان «لنگرود» دیده به جهان گشود.

دیپلم گرفت و معلم شد و با شروع جنگ تحمیلی درحالی که دو فرزند دختر و یک فرزند پسر داشت، به عنوان معلم بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به جبهه می‌رود و سرانجام در ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در «شلمچه» بر اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود و ژیکر مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «محمدعلی اکبرخواه گِل‌سفیدی»:

... از آن‌جایی که مرگ چیزی است که نمی‌توان [آن را] به فراموشی سپرد، چرا که همیشه چون سایه در تعقیب انسان است، لذا چند خطی به عنوان وصیت‌نامه که بر هر فرد مسلمان لازم است‌ می‌نویسم تا: ۱- هدفم ۲- قاتلینم ۳- وارثین خود را مشخص کنم.

و اما؛ هدفم پشتیبانی از اسلام در خط ولایت فقیه است. قاتلینم نیز استکبار و کفر جهانی هستند که بار‌ها خداپرستان و توحید‌گویان را در طول تاریخ به شهادت رسانده‌اند و این‌بار توسط صدام عفلقی و لعنتی، چنین جنایتی را مرتکب می‌شوند. و اما بعد؛ چون نمی‌توانیم ساکت باشیم و مانند اصحاب کوفه مورد لعن و نفرین تاریخ شویم، لذا وظیفه اسلامی ما است که با این کفر و الحاد صدامی بجنگیم و به حول و قوه الهی هم در این زمینه نصرت با یاران اسلام است.

ما باید از طریق کربلای معلی به قدس منزه برویم و آن‌را از چنگال گرگ‌های صهیونیست نجات دهیم. ان‌شاءالله همین رزمندگان اسلام هستند که فتح قدس را انجام می‌دهند؛ اما می‌دانیم که این جدال، آسان نیست؛ اول بایستی درون را ساخت و جهاد اکبر کرد! پس جدال با نفس، مقدمه‌ای است بر جدال با شیطان بیرونی، شیطان زمان، کفر، استکبار، الحاد، شرک و ... و شهادت نیز که آرزوی هر شیعه علی است؛ زیرا علی (ع) دنیا را از آب‌ بینی بز، پست‌تر می‌داند و بنا به پیروی از این رهبر بزرگ و سید الشهداء حسین (ع) دنیایی به این پستی، ارزش ندارد که انسان به آن دلبستگی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها