مسئول کمیته رسانه قرارگاه بازسازی سپاه زنجان خبر داد؛

خدمات‌رسانی به 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه استان زنجان

«عبدالله جعفری» گفت: بسیج سازندگی به همراه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در منطقه زلزله‌زده «سر پل ذهاب» حضور یافته و با تشکیل قرارگاه سازندگی، نسبت به کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده اقدام می‌کند.
کد خبر: ۲۷۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 11December 2017

خدمات رسانی به 6 روستای زلزله زده کرمانشاه توسط سپاه استان زنجان«عبدالله جعفری» مسئول کمیته رسانه قرارگاه بازسازی سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به خدمات‌رسانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در شش روستای زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: بسیج سازندگی به همراه سپاه انصارالمهدی در منطقه زلزله‌زده «سر پل ذهاب» حضور یافته و با تشکیل قرارگاه سازندگی، نسبت به کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده اقدام می کند.

وی افزود: 50 نفر از اعضای گروه جهادی به همراه 10 نفر از پرسنل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.

جعفری از حضور اکیپ کامل تیم‌های پزشکی توسط معاونت بهداری سپاه انصارالمهدی (عج) در این مناطق خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در مناطق زلزله‌زده در راستای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی فعالیت دارند.

مسئول کمیته رسانه قرارگاه بازسازی سپاه استان زنجان از پیگیری و حل مشکل آب و برق روستاهای زلزله‌زده خبرداد و افزود: توزیع آب، نان و کنسرو به صورت مستمر در بین اهالی، از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی همچنین از استقرار آشپزخانه به منظور پخت و توزیع 2000 پرس غذای گرم به صورت روزانه در بین اهالی این روستاها، خبر داد.

جعفری با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده افزود: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کودکان و نوجوانان در روستای «عسگرخانی» سرپل ذهاب با حضور گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: کانکس‌های اسکان موقت نیز در روستای عسگرخانی، توسط گروه‌های جهادی «شهدای خدابنده» با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ٌص) ساخته و نصب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار