دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام با شهردار ایلام

شهردار ایلام و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۷۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 17December 2017

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام با شهردارایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام و هیئت همراه، با حضور در شهرداری ایلام، با «طالب صادقیان» شهردار این شهر دیدار کردند.

هدف از این دیدار، انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و ساخت طراحی المان میدان دفاع مقدس ایلام بود.

در این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام از زحمات شهرداری ایلام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و اظهار داشت: شهرداری می‌تواند نقش اثرگذار و مهمی در اشاعه فرهنگ ناب دفاع مقدس داشته باشد.

وی پارک موزه دفاع مقدس استان ایلام را محلی برای نمایش دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: امید داریم شاهد برگزاری مراسم مختلف دفاع مقدس در پارک موزه، سالن امقی تئاتر و مجموعه فرهنگی باشیم.

سرهنگ شرفبیانی در ادامه خواستار مشارکت هرچه بیشتر شهرداری ایلام در انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس شد.

در این دیدار همچنین، شهردار ایلام نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و هیئت همراه به مجموعه شهرداری، با بیان راهکار‌ها و ارائه برنامه‌ها با مشارکتی برای طراحی و اجرای زیرساخت‌های یادمان شهدای گمنام و همچنین استفاده حداکثری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همفکری و همکاری این دو مجموعه، برای اجرای برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت قول همکاری مساعد را داد.

ظالب صادقیان افزود: می‌بایست با تعامل و همفکری در راستای بحث گردشگری جنگ این شهر را که خود زمانی پیشانی جنگ بوده است و همه مردم ایلام در آن نقش داشته‌اند را برای میهمانان و گردشگران راهیان نور و همچنین زائرین عتبات عالیات به خوبی معرفی کرد

وی تصریح کرد: در اولین اقدام، طرح المان برای میدان دفاع مقدس را به مسابقه گذاشتیم که ان‌شاءالله با همفکری وهمکای، طرحی را که از لحاظ مفهومی و کارشناسی ذهن مخاطب را با موضوع دفاع مقدس درگیر می‌کند را اجرایی کنیم.

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: با ساخت زیرساخت‌های مناسب برای فضا‌های موجود در شهر ایلام، می‌توانیم زمینه حضور حداکثری خانواده‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها