مدیر انتشارات سفیران طلائیه خبر داد؛

تولید نخستین کتاب بریل دفاع مقدس در استان مرکزی

مدیر انتشارات سفیران طلائیه استان مرکزی گفت: به زودی و به همت انتشارات سفیران طلائیه نخستین کتاب بریل در حوزه دفاع مقدس استان مرکزی منتشر و تولید می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 11December 2017

تولید نخستین کتاب بریل دفاع مقدس در استان مرکزی«سعید جلایی» مدیر انتشارات سفیران طلائیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به اهداف چاپ این کتاب در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان کتب دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران روشن دل هستند انتشارات سفیران طلائیه این نیاز را احساس کرد که به سمت تولید کتب به خط بریل حرکت کند.

وی افزود: از این رو برای نخستین بار در سطح استان مرکزی، کتاب پرستوی آذرین که زندگینامه شهید حمید آسنجرانی در قالب خط بریل تهیه و تولید و در اختیار مخاطبان روشن دل استان مرکزی قرار گیرد.

مدیر انتشارات سفیران طلائیه استان مرکزی تصریح کرد: شهید حمید آسنجرانی در سال 89 توسط گروهک تروریستی پژواک در منطقه سنگ‌های آذرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد که پرستو علی عسگر‌نژاد این شهید را در کتاب پرستوی آذرین به قلم خود روایت می‌کند.

جلایی با اشاره به جزئیات این کتاب متذکر شد: این کتاب قرار است در قطع رحلی و 120 صفحه به خط بریل تولید و در اختیار جامعه روشن دل استان مرکزی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار