در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با سردار «کارگر» صورت گرفت؛

بررسی میزان پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی

در دیدار «مجید خدابخش» با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، میزان پیشرفت و افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان در دهه مبارک فجر سال‌جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 11December 2017

بررسی میزان پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی با حضور در ساختمان مرکزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس این بنیاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار ناظر رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس و سردار جعفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش،‌ در این دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استاندار آذربایجان شرقی به بررسی میزان پیشرفت و تسریع در تکمیل، تجهیز و افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در دهه مبارک فجر سال‌جاری پرداختند.

در این جلسه قرار شد، سردار «کارگر» هفته آینده با حضور در استان آذربایجان شرقی در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی این استان شرکت کند.

در همین خصوص سردار ناظر رییس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس به خبرنگار دفاع پرس، گفت: ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی از نظر فیزیکی آماده است و امور محتوایی آن طراحی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مساحت 5 هزار و 600 متر مربع احداث شده است. کار ساخت گالری 100 درصد پیشرفت داشته و در حال آماده سازی سوژه‌ها برای موزه آرایی و طراحی داخلی هستیم. در ارتباط با محوطه، سردر و مسیر دسترسی به ساختمان نیز با شهرداری تبریز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش دفاع پرس، پیش‌بینی می‌شود که در ایام دهه مبارک فجر سال‌جاری 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌های مختلف افتتاح شود که دیدار استانداران با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همین راستا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها