ابوشریف در اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف تصریح کرد؛

همکاری کشورهای عربی باعث تصمیم ترامپ در انتقال سفارتخانه شد

نماینده جهاد اسلامی گفت: همکاری کشورهای عربی باعث تصمیم ترامپ در انتقال سفارتخانه شد.
کد خبر: ۲۷۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 11December 2017

ابوشریف: همکاری کشورهای عربی باعث تصمیم ترامپ در انتقال سفارتخانه شدبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در اجتماع جوانان مدافع حریم قدس شریف طی سخنانی اظهار داشت: اگر همکاری و هماهنگی برخی کشورهای عربی با اسرائیل نبود ترامپ نمی‌توانست چنین اظهاراتی را مطرح کند و تصمیمی برای انتقاد سفارت این کشور به قدس بگیرد.

وی افزود: اگر مردم می‌خواهند پاسخ خوبی به اقدام ترامپ دهند این است که کشورها و دولت‌های خود را به وحدت جهان اسلام دعوت کنند. پاسخ به ترامپ اتحاد کشورهای اسلامی و عربی و تنها راه پاسخ به این اظهارات وحدت جهان اسلام است.

نماینده جهاد اسلامی با بیان اینکه انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس توطئه‌ای در راستای ایجاد خاورمیانه جدید است، گفت: این توطئه برای این است که رژیم صهیونیستی حاکم منطقه شود و بر تمام مقدسات اسلامی و مسیحیت سیطره داشته باشد.

ابوشریف با اشاره به اینکه ملت فلسطین نوک پیکان مبارزه با رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: پس از اقدام ترامپ، انتفاضه‌ای در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد و این کشور نیازمند حمایت‌های مادی سیاسی و معنوی کشورهای اسلامی است. زیرا قدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است.

وی گفت: ترامپ مشاورانش فکر می‌کنند خیزش مردمی درباره تصمیم اخیر او پس از یک یا دو هفته کم رنگ شود؛ اما ما باید به او و مشاورانش نشان دهیم این خیزش استمرار دارد و تا پیروزی کامل قدس ادامه خواهد داشت. همانطور که در عراق و سوریه به پیروزی رسیدیم انشاالله در موضوع فلسطین نیز به پیروزی خواهیم رسید.

نماینده جهاد اسلامی در پایان از ملت ایران رهبر انقلاب و جوانان انقلابی این کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار