دبیر همایش ملی حجاب پژوهی:

۱۰۲ مقاله به همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» ارسال شد

دبیر همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» از ارسال ۱۰۲ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: سه اثر به عنوان آثار برگزیده و هفت اثر به عنوان شایسته تقدیر شناسی شدند.
کد خبر: ۲۷۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ - 11December 2017

۱۰۲ مقاله به همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» ارسال شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، بهجت تربتی نژاد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» با مشارکت حوزه علمیه و دانشگاه فرهنگیان خواهران استان گلستان برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۱۰۲ مقاله از سوی دانشجویان و طلاب خبر داد و افزود: بر اساس داوری های انجام شده سه اثر به عنوان آثار برگزیده و هفت اثر به عنوان شایسته تقدیر شناسی شدند که در روز همایش مورد تقدیر واقع خواهند شد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی تمامی استان های کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: ۵۰ درصد از مقالات ارسال شده مربوط به طلاب و دانشجویان گلستانی است.

تربتی نژاد اظهار کرد: یکی از اهداف این همایش به منصه ظهور رساندن ظرفیت های علمی پژوهشی در سطح حوزه های علمیه کشور است.

وی با اشاره به اینکه این همایش در ۱۰ محور اساسی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مبانی، مفاهیم و تاریخچه، رسانه، ارتباطات و شبکه های اجتماعی، عقلانیت و رشد شخصیتی، سیاست های های کلی و برنامه های کلان، سلامت و بهداشت روان، امنیت اجتماعی و الگوسازی، حقوق شهروندی و قوانین و مقررات بین المللی، ارزش های تربیتی و اخلاقی، هنر زیبایی ادبیات و معماری و طراحی، دوخت و تولید البسه از محورهای این همایش خواهد بود

دبیر همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» گفت: این همایش با حضور «بهجت پور»، رئیس موسسه تمهید، استاد حوزه دانشگاه و مفسر معاصر قرآن و «حصاری» معاون پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار