رئیس انجمن بدر در ‌گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکا کشورهای منطقه را به بهبود روابط با صهیونیست‌ها ترغیب می‌کند

شیخ محمد قدوره ضمن تاکید بر نقش مهم ایران در ایجاد اتحاد میان مسلمانان جهان، به نقش آمریکا در سازش دولت‌های عرب با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 12December 2017

ایران هرگز در راه تحقق اتحاد اسلامی کوتاهی نکرد/ آمریکا کشورهای منطقه را به بهبود روابط با رژیم صهیونیستی ترغیب می‌کندشیخ محمد قدوره رئیس انجمن «بدر» و از علمای فلسطینی مقیم لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، در مورد نقش و جایگاه ایران اسلامی در برقراری وحدت میان مسلمین اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، جمهوری اسلامی برای اتحاد صفوف مسلمانان در برابر استکبار جهانی کارهای بسیاری انجام داده است.

وی افزود: ایران هرگز در مورد تلاش برای وحدت مسلمین، کوتاهی یا سستی به خرج نداد و همواره فرزندان امت اسلامی را به اتحاد و یکپارچه کردن توانایی‌های‌شان دعوت کرد تا به جهان نشان دهد که این امت، یک امت یکپارچه اسلامی است و این یکپارچگی در میان تمام اعضای آن، چه عرب یا عجم و چه سنی یا شیعی وجود دارد.

رئیس انجمن بدر تأکید کرد: شیطان بزرگ، آمریکا، به دنبال مبارزه با اتحاد در میان فرزندان امت اسلامی است؛ اما ما به مبارزه با آن و تروریست‌های وهابی و تکفیری مزدور آن، که به دنبال از بین بردن جهان اسلام هستند، به خواست خدا تا پیروزی کامل اسلام ادامه خواهیم داد.

شیخ محمد قدوره همچنین به موضع‌گیری‌ها و اقدامات برخی دولت‌های عربی، با هدایت رژیم سعودی، در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: این دولت‌ها به طور آشکار و پنهان در ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند. البته این ارتباطات طی سال‌های اخیر، در حال آشکارشدن هرچه بیشتر است. هدف آنان از آشکارسازی این ارتباطات، راضی کردن رژیم صهیونیستی است.

این عالم مبارز فلسطینی ضمن اشاره به تلاش حکام عرب برای گسترش روابط با رژیم صهیونیستی، به نقش دولت آمریکا در این موضوع اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا نیز به طور همزمان ضمن اعمال فشار بر این دولت‌ها، آن‌ها را به بهبود روابط با رژیم صهیونیستی ترغیب می‌کند.

رئیس مرکز بدر لبنان، در همین راستا به نقش ملت‌ها و موضع متفاوت از حکام عرب در مورد قضیه فلسطین پرداخت وخاطرنشان کرد: با وجود مواضع سازش‌کارانه از سوی مقامات کشورهای منطقه، ملت‌های آنان آزاد هستند و با تمام تلاش‌ها برای سازش با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند.

 انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار