دیدار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن دیدار با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ - 12December 2017

به گزارش دفاع پرس از مشهد، «سیدمرتضی بختیاری» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن بازدید از روند ساخت این مرکز با سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار نجاتی در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و امور محوله بنیاد حفظ آثار ‌‌دفاع مقدس ارائه و همکاری نزدیک‌تر آستان قدس رضوی را با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در خصوص احداث این مرکز و امور فرهنگی خواستار شد.

بختیاری با بیان این مطلب که هر ساله تعداد زیادی از زائرین و مجاورین مستمراً به حرم مطهر رضوی تشرف دارند ضمن ضروری دانستن احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، همکاری متقابل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و آستان قدس رضوی را مورد تاکید قرار داد و مقرر شد به صورت کارشناسی موضوع در آستان قدس رضوی پیگیری و اجرائی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار