حضور چشمگیر هنرمندان خارجی در جشنواره تجسمی فجر

هنرمندان خارجی با ارسال 2 هزار و 764 اثر به دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر حضور چشمگیری پیدا کردند.
کد خبر: ۲۷۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 12December 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیش از 10 هزار اثر از 53 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره دهم تجسمی فجر رسید که حضور چشمگیر هنرمندان خارجی در جشنواره دهم از نکات حائز اهمیت این آمار است.

بنا بر این گزارش، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، مجموعاً 2 هزار و 764 هنرمند ایرانی و خارجی در سایت رسمی این جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد 168 هنرمند خارجی از 53 کشور جهان خواهان حضور در دوره دهم هستند.

همچنین 10 هزار 650 اثر در سایت این رویداد بزرگ هنری ثبت شد که این تعداد شامل،4 هزار و 351 اثر در بخش مسابقه و 6 هزار و 254 اثر در بخش رزومه می‌شود.

بر اساس این گزارش، آثار یاد شده توسط اعضای شورای هنری این جشنواره با توجه به تصاویر آثار، استیتمنت‌ها، رزومه و کل اطلاعات دریافتی در سایت در دو مرحله انتخاب و آثار نهایی به نمایشگاه دهمین جشنواره بین المللی تجسمی فجر معرفی می‌شوند.

گفتنی است، دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی «مجتبی آقایی» با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، از 3 بهمن لغایت 4 اسفند در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار