معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز تصویربرداری فیلم «سربازخانه خانم‌ها» از بهمن‌ماه 96

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از آغاز تصویربرداری فیلم «سربازخانه خانم‌ها» از بهمن‌ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ - 12December 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست تخصصی هنر و سینمای دفاع مقدس با حضور عوامل و بازیگران فیلم «سربازخانه خانم‌ها» و «سیدعلی‌نقی کرامت» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست در خصوص موانع و مشکلات پیش روی تولید این فیلم بحث و تبادل نظر شد و همه اعضا با وجود مشکلات بر پیشرفت کار تاکید کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل بود که باید برای نسل جدید تبیین شود.

وی افزود: بانوان ایرانی در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان اسلام در دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی با دشمنان مبارزه کردند که این رشادت‌ها باید در قالب‌های مختلف ثبت و ضبط شده و برای نسل جدید زنان کشور تبیین شود.

کرامت با تقدیر از عوامل فیلم «سربازخانه خانم‌ها»، گفت: با پیگیری‌های متعدد در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در بهمن ماه 96 کار تصویربرداری این فیلم آغاز می‌شود.

فیلم «سربازخانه خانم‌ها» به نویسندگی و کارگردانی «محسن کیانی» به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار