مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

امروز فرهنگ بسیجی، جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است

حجت‌الاسلام «سید جواد میرشفیعی» گفت: امروز ما شاهد هستیم که جهان تحت تأثیر فرهنگ بسیج و اخلاص در عمل و ایمان قرار گرفته و این پیروزی‌هایی که در منطقه شاهدیم به برکت این فرهنگ است.
کد خبر: ۲۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 12December 2017

امروز جهان تحت تاثیر فرهنگ بسیجی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سیدجواد میرشفیعی» در نشست بصیرتی پایگاه فاطمه (س) حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) که با حضور بیش از ۷۰ نفر از بسیجیان در مسجد «غربا» شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ویژگی‌ها و شئونات یک فرد بسیجی، اظهار داشت: امام راحل که بسیج را بنا نهاد، ویژگی‌هایی را برای افرادی که در آن حضور دارند، تعریف و در بیانات و سخنان خود به آن‌ها اشاره کرد.

وی افزود: امام بسیج را لشکر مخلص خدا می‌داند، بدان معنا که بسیجی دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و آن‌هم اخلاص در تمام شئون فردی و اجتماعی یعنی فقط و فقط برای خدا کار می‌کند و اخلاص در عمل دارد و بدون ریا و دیده شدن کار خود را به صورت شایسته انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام میرشفیعی گفت: این فرهنگ متعالی که در بسیج وجود دارد، سبب شده است تا این فرهنگ به دل‌ها نفوذ کند و ملت‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد و امروز ما شاهد هستیم که جهان اسلام و حتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی تحت تأثیر این فرهنگ و این اخلاص در عمل قرار گرفته‌اند که این پیروزی‌هایی که ما در منطقه شاهد هستیم به برکت همین اخلاص است.

وی با بیان این‌که در کنار اخلاص در قول و فعل، ایمان و اعتقاد نیز قرار دارد، تأکید کرد: ایمان و عمل با هم اثرگذار است و اخلاص با ایمان، سبب می‌شود تا استحکام و مقاومت بوجود آید و دشمنان در برابر این ایمان همراه با اخلاص، عاجز و ناتوان بمانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیجی را علی (ع) برمی‌شمارند که تمام وجودشان وقف اسلام بود و این همان ایمان و اعتقاد و اخلاص است که ماندگار می‌شود و بسیجیان باید به مولا علی (ع) اقتدا کنند که اسوه و الگوی بسیجیان عالم است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه خاطرنشان کرد: بسیجیان ما باید الگو باشند و با رفتار و ظاهر خود در این مسیر حرکت کنند و قدر این فرهنگ و نعمتی را خدا ارزانی نموده را بدانیم و تلاش کنیم در این مسیر ثابت قدم و استوار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها