رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمندگان مدافعان حرم حاصل خون شهدای دفاع مقدس هستند

رزمنده دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره سردار شهید«ولی نوری» و شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای فارس گفت: رزمندگان مدافعان حرم حاصل خون شهدای دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۲۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 12December 2017

حاصل خون شهداي دفاع مقدس، رزمندگان مدافعين حرم هستند.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «حسن كريم‌پور» رزمنده دوران دفاع مقدس امروز در مراسم يادواره سردار شهيد «ولی نوري» و شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز با بيان اينكه به فرموده رهبری كه ياد شهدا يک فريضه الهی و واجب است، اظهار داشت: صحبت‌های رهبری يک واقعيت است نه مجازی، رهبری به شهدا بسيار اهميت می‌دهند و به آنها بسیار افتخار می‌كند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس كشور ما در مقابل 188 كشور دنيا كه تا دندان مسلح بودند ايستاد و با توكل به خدا بر آنها پيروز شد و اگر الان خانواده‌های معظم شهدا بپرسند كه حاصل خون شهدای آنها چيست بايد گفت همين مدافعين حرم و رزمندگان مبارز در دفاع از حرم و مسلمانان و مظلومين است.

سردار كريم‌پور تصريح كرد: شهدا زنده هستند و ما نبايد از آنها غافل شويم و بايد با برگزاری چنين يادواره‌ها و يادبودهايی از آنها تجليل كنيم و مدام رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌های و ادامه راه آنها را به خود گوشزد كنيم.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم و مبارزان با تروريسم در منطقه به حضور رزمندگان دلير ايران افتخار می‌كنند و حضور آنها را سربلندی و غرور خود می‌دانند.

وی ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر كشوری در هر سطحی به ما تعرض كند ما نيز در همان سطح جواب آنها را خواهيم داد و در حال حاضر موشک‌های با برد 75 کیلومتر در اختيار حزب الله و حماس است که ديوار آهنين رژیم صهیونیستی را در هم شكسته و به آنها نفوذ كرده و اين موشک در سال 75 از استفاده نظامی ايران كنار گذاشته شده، چون ما موشک‌های با برد بيش از 2000 كيلومتر در اختيار داريم.   

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار