مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزش ادبیات داستانی دفاع مقدس در مازندران

«حمیدرضا هراسانی» گفت: کارگاه آموزش ادبیات داستانی با حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس، روز چهارشنبه 22 آذرماه در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ - 12December 2017

برگزاری کارگاه آموزش ادبیات داستانی دفاع مقدس در مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه «کربلا» مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، از برگزاری کارگاه آموزشی ادبیات داستانی با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با حضور نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ادبیات داستانی، روز چهارشنبه 22 آذرماه از ساعت 13:30 الی 15:30 در سالن «امامت» مجتمع «صالحین» سپاه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است نویسندگان شرکت کننده در این کارگاه توسط «کیومرث باغستانی» و «ابراهیم باقری حمیدآبادی»، 2 تن از نویسندگان به‌نام حوزه دفاع مقدس استان مازندران با شیوه نوشتن داستان در حوزه دفاع مقدس آشنا شوند.

هراسانی همچنین به برگزاری جلسه نقد کتاب «سرباز کوچک» اشاره کرد و گفت: این جلسه بعد از برگزاری کارگاه آموزشی از ساعت 15:30 الی 17:30 در همین مکان برگزار و توسط «حسین نادعلی‌زاده» از نویسندگان و منتقدین استان در حوزه ادبیات پایداری اداره خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه مازندران از برگزاری 2 کارگاه ادبیات داستانی با موضوع دفاع مقدس تا پایان سال‌ جاری خبر داد و گفت: زمان برگزاری این 2 کارگاه در دی‌ماه و ایام دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: یکی از کارگاه‌های آموزشی با حضور نویسندگان دفاع مقدس که خودشان نیز رزمنده بودند و از نزدیک در جنگ حضور داشتند، برگزار خواهد شد.

هراسانی با بیان این‌که تاکنون 2 جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در سال 96 برگزار شده است، گفت: در این دوره‌ها، 2 کتاب «به رنگ هامون» و «سرود باباصالح» مورد نقد قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران خاطرنشان کرد: جلسات نقد کتاب با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد و قرار است تا پایان سال، جلسه نقد 2 کتاب «چلچله» و «ساری در انقلاب اسلامی» نیز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار