در جهت تقویت همکاری صورت گرفت

نشست مشترک مسئولان جشنواره مقاومت و ارتش

این نشست با حضور محمد خزاعی دبیر، محمد صنعتی قائم مقام دبیر و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره با حجت الاسلام و المسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شد.
کد خبر: ۲۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 03September 2014

نشست مشترک مسئولان جشنواره مقاومت و ارتش

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس  مسئولان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای برگزاری باشکوه تر این دوره جشنواره و حضور پررنگ ارتش و ارتشی ها در این رویداد فرهنگی نشست مشترک برگزار کردند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: این نشست با حضور محمد خزاعی دبیر، محمد صنعتی قائم مقام دبیر و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره با حجت الاسلام و المسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

بر پایه این خبر، در این نشست ابعاد برگزاری جشنواره در تهران، استان ها و شهرهای مختلف کشور تشریح شد.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی با استقبال از برگزاری و گستردگی این رویداد فرهنگی بر مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی در اجرای موفق تر این برنامه تاکید کرد و افزود: پتانسیل و ظرفیت هایی بالایی در ارتش وجود دارد که تاکنون در حوزه سینما به صورت درست بهره برداری نشده است.

وی ادامه داد: روابط عمومی و معاونت فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه همکاری برای موفقیت این رویداد ارزشی را دارد.

به گفته وی، نیاز است همانگونه که در خصوص جایگاه و شان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه هنر و سینمای دفاع مقدس پرداخت ه شده و باید هم پرداخت می شد لازم است نگاهی واقعی تر به شآن و جایگاه ارتش و نقش مهم و سرنوشت ساز نیروهای ارتشی نیز در سینما و تلویزیون صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش، خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این جلسه ضمن اشاره اهداف و ابعاد برگزاری دوره سیزدهم جشنواره مقاومت و فراگیری و گستردگی این اتفاق در سطح کشور و جهان به اهتمام جشنواره و فیلم های ارتش محور خبر داد: برنامه ریزی شده تا از دوره آتی جشنواره بخش جداگانه ای ویژه فیلم های ارتش محور در ساختار جشنواره مقاومت طراحی و تعریف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار