عصر امروز؛

نخستین نمایشگاه تولیدات پژوهشی حوزه هنری برپا شد

نخستین نمایشگاه «تولیدات پژوهشی حوزه هنری» همزمان با آغاز هفته پژوهش برپا شد.
کد خبر: ۲۷۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 12December 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نخستین نمایشگاه «تولیدات پژوهشی حوزه هنری» عصر امروز (سه شنبه، 21 آذرماه) همزمان با آغاز هفته پژوهش افتتاح شد. این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و تا 27 آذرماه برپا است.

دستاورهای پژوهشی حوزه هنری در زمینه‌های ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطره‌نگاری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، حوزه هنری انقلاب اسلامی با برگزاری نشست‌های تخصصی به بررسی پژوهش در بازشناسی اهداف انقلاب اسلامی و وضعیت آن در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به‌ویژه در زمینه چالش‌ها و موانع پژوهشی حوزه‌ انقلاب و دفاع مقدس پرداخته است.

این نشست‌های تخصصی به بررسی زوایای مغفول مانده انقلاب و دفاع مقدس در پژوهش‌های هنر انقلاب اسلامی، نقش و اهمیت دانشگاه‌ها و دانشگاهیان پرداخت.

نشست‌های تخصصی پژوهشی شعر انقلاب اسلامی با حضور «محمدرضا سنگری»، «اسماعیل امینی» و «علیرضا بدیع»، نشست‌های «خاطره‌نگاری» این نشست‌های تخصصی با حضور «محمد قاسمی‌پور»، «سعید فخرزاده» و «کامور بخشایش» و بخش «داستان» با حضور «کامران پارسی‌نژاد»، «محمد رودگر» و «هادی خورشاهیان» در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار