امروز (سه‌شنبه) صورت گرفت؛

بازدید دانش‌آموزان دبستان «علمی» همدان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

جمعی از دانش‌آموزان دبستان «علمی» شهرستان همدان با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از بخش‌های مختلف این مجموعه فرهنگی بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 12December 2017

دانش‌آموزان دبستان «علمی» همدان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند

به گزارش دفاع پرس از همدان، بیش از 70 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دبستان «علمی» یکی از مدارس ناحیه دو شهرستان همدان، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان، از بخش‌های مختلف این مجموعه بزرگ فرهنگی بازدید کردند.

حضور مسئولین و مربیان مدرسه در کنار دانش‌آموزان و استقبال از گالری‌ها و قسمت‌های مختلف مرکز فرهنگی دفاع مقدس، از نکات قابل توجه در این بازدید به شمار می‌رفت.

یکی از بخش‌هایی که مورد توجه این دانش‌آموزان قرار گرفت، بخش «کلاس درس بمباران شده» بود که آن‌ها با دیدن این صحنه مفهوم، امنیت و آسایش را درک کردند و دریافتند آرامشی که امروز بر میهن اسلامی ایران حاکم است به حتم مدیون از خود گذشتگی و ایثار کسانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک کشور توسط دشمن متجاوز غصب شود.

زیارت مرقد مطهر شهید گمنام مدفون در مرکز فرهنگی دفاع مقدس، حضور در گالری‌های اعزام نیرو، شهدای مدافع حرم، جهاد‌سازندگی و بخش نیروی هوایی ارتش نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید یک ساعته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها