امروز؛

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرماندهان بسیج برگزار شد

رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با فرماندهان بسیج در خصوص زلزله کرمانشاه، بودجه بسیج و فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۷۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 12December 2017

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرماندهان بسیج برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه،‌21 آذر) این کمیسیون که در ستاد فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد،‌ گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور سردار غیب‌پرور و فرماندهان بسیج مستضعفین در محل بسیج برگزار شد که در این جلسه، فرماندهی کل بسیج و همچنین سردار فضلی جانشین وی و تعداد دیگری از فرماندهان گزارش مفصلی از عملکرد بسیج در زلزله اخیر ارائه دادند.

وی افزود: در این جلسه، مجموعه خدمات بسیج به تفصیل به اطلاع همکاران در کمیسیون رسید و حجم عظیمی از کمک‌های مردمی و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته بود، به اطلاع اعضای کمیسیون رسانده شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، تصریح کرد: همچنین از اقداماتی که صورت گرفته و مسائلی از قبیل آسیب‌های اجتماعی، اقدامات فرهنگی و فعال کردن امور فرهنگی در مساجد و فضای مجازی و امور ورزشی و اقدامات متعددی که بسیج در زمینه فرهنگی و سازندگی انجام داده بود، گزارش‌هایی ارائه شد.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، درباره بودجه بسیج گفت‌و‌گو شد که امیدواریم کمیسیون بتواند اقدامات لازم را جهت تقویت بسیج به‌عنوان پایگاه محوری مهم و جایگاه مردمی که یادگار امام راحل (ره) است، صورت دهد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار