معاونت ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مسابقات رادیویی دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود

«داود کرمی» گفت: با همکاری صداوسیمای استان مرکزی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، مسابقات رادیویی با محتوا و مضامین دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ - 12December 2017

مسابقات رادیویی دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «داود کرمی» معاون ادبی و هنری اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی این آمادگی را دارد که در راستای معرفی سوژه‌ها و تولید برنامه‌های دفاع مقدس، هرگونه همکاری را با صدا و سیمای استان داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه با تعاملی که در سال 94 با صدا و سیمای استان مرکزی صورت گرفت، ما توانستیم از میان سوژه‌های دفاع مقدس، چهار مورد را به مرحله تولید فیلم رسانده و همکاری‌های موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.

معاون ادبی و هنری اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: تولید یک فیلم بلند و نمایش رادیویی «فرمانده»، از جمله برنامه‌های مشترک ما با مرکز صدا و سیمای استان مرکزی در سال جاری است.

کرمی با اشاره به برگزاری مسابقات رادیویی با محتوا و مضامین دفاع مقدس نیز گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی ما، برگزاری مسابقات رادیویی است که قرار است با مشارکت و همکاری صداوسیمای استان مرکزی برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود ادوات جنگی داخل مرکز فرهنگی دفاع مقدس، این آمادگی وجود دارد که صداوسیمای استان مرکزی با بهره‌مندی از دکورهای موجود بتواند برنامه‌های ویژه دفاع مقدس را تهیه و تولید کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها