به مدت ۸ شب برگزار می‌شود؛

آیین تجلیل از ۳ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان قم

آیین تجلیل از سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان قم، به هشت شب در حسینیه ثارالله (ع) سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ - 13December 2017

آیین تجلیل از ۳ هزار «پیشکسوت» دفاع مقدس استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، محفل انس و آیین خاطره‌گویی و تجلیل از سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان قم، به همت کانون بازنشستگان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

مرحله نخست این آیین، از روز یکشنبه ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه می‌یابد و مرحله دوم نیز از ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و خاطره‌گویی و اجرایی برنامه‌های فرهنگی ادامه می‌یاید.

معاونت ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز با برپایی نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس در حاشیه مراسم، حضوری فعال و اثربخش دارد.

همزمان با محفل انس پیشکسوتان دفاع مقدس، فراخوان خاطره‌نویسی نیز توزیع شده که علاقه‌مندان می‌بایست خاطرات خود را حداکثر تا ۱۰ دی‌ماه به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم و یا کانون‌های بازنشستگان تحویل دهند تا جهت انتخاب و اقدامات بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار