مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تشکیل پرونده واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزان نظرآبادی در دستگاه قضایی

سردار «محمد علی‌پور» گفت: پرونده قضایی در رابطه با سانحه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان نظر آباد تشکیل و به‌زودی نتیجه قطعی و کارشناسی آن اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 13December 2017
بزودی علت حادثه ی تصادف اتوبوس دانش آموزان راهیان نور اعلام خواهد شد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، ضمن تسلیت به خانواده‌های دانش آموزان متوفی در حادثه روزگذشته (سه‌شنبه) برای کاروان راهیان نور دانش آموزی اعزامی از استان البرز، اظهار داشت: پرونده قضایی در رابطه با این سانحه تشکیل می‌شود.
 
وی افزود: عوامل پلیس راه استان خوزستان با حضور در صحنه، در حال بررسی علت تصادف هستند که به‌زودی نتیجه قطعی و کارشناسی آن اعلام خواهد شد.
 
سردار علی‌پور تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند و خودروی تویوتا پلاک منطقه آزاد و اتوبوس توقیف شده و مصدومان نیز در بیمارستان گلستان اهواز در حال مداوا هستند.
 
وی همچنین از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با سانحه اردوی اخیر راهیان نور دانش آموزی در استان خوزستان خبر داد و افزود: به‌زودی علت اصلی چگونگی این حادثه تلخ را به اطلاع همه خواهیم رساند.
 
خاطرنشان می‌شود، اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرستان «نظرآباد» استان البرز که به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شده بود، روز گذشته (سه‌شنبه) در مسیر بازگشت از «دهلاویه» در جاده «سوسنگرد» دچار حادثه شد که طبق آخرین اخبار اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، بر اثر این حادثه تا این لحظه دو دانش آموز دختر، یکراوی و یک مربی جان خود را از دست داده‌اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار