نقش بانک‌های خوزستان در دفاع مقدس جمع‌آوری و تدوین می‌شود

براساس تفاهم‌نامه‌ مشترک میان مدیران بانکی استان خوزستان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در آینده منعقد خواهد شد، نقش بانک‌های خوزستان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و تدوین می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 13December 2017

روح معنوی حاکم بر فضای بانک های خوزستان در زمان جنگ،  بیش از رسالت کاری شان بود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، اولین نشست ایجاد تفاهم‌نامه همکاری مدیران بانکی استان خوزستان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

در این نشست، سردار «محمد علی‌پور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، اظهار داشت: تصور این‌که بانک‌ها در دوران دفاع مقدس هیچ نقشی نداشته‌اند کاملاً اشتباه است و ما وظیفه داریم که به نسل جدید به‌صورت مستند اعلام کنیم که بانک‌ها دارای چه ظرفیت مهمی در جنگ بوده و چه نقشی در آن داشته‌اند.

وی افزود: همه تصور می‌کنند که بانک‌ها صرفاً یک بنگاه اقتصادی و مالی هستند، در حالی‌که روح معنوی حاکم بر شما و همکاران‌تان باعث شد که خیلی از دوستان شما، میز راحت اداری را رها کنند و عازم جبهه‌ها شوند.

سردار علی‌پور ادامه داد: آمار شهدا، جانبازان، ایثارگران و کمک‌های نقدی و پشتیبانی بانک‌های خوزستان، نشان می‌دهد که شماها و همکاران‌تان نقش مهم و بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته‌اید و چه کسی بهتر از خودتان که بتوانید این نقش مهم را تدوین، تبیین و احصا کند تا در آینده‌ای نزدیک در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به معرض نمایش درآیند تا نسل جویا و جوان ما با همت و تلاش شما در آن دوران آشنا شوند. 

در ادامه این جلسه، مدیران بانک‌های استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، مصمم شدند که با ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی مشترک با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نقش بانک‌های خوزستان را در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و تدوین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها