مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان:

30 درصد برنامه‌های تولید شده صدا و سیما در حوزه اجتماعی است

«مرتضی صفری» با بیان اینکه 30 درصد برنامه های تولید شده صدا و سیما در حوزه اجتماعی است، گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان در بحث پیشگیری از اعتیاد 64 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش کرده است.
کد خبر: ۲۷۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 13December 2017

30 درصد برنامه های تولید شده صدا و سیما در حوزه اجتماعی استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «مرتضی صفری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ششمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، با بیان این که بروز آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان پایین است،  اظهار داشت: این موضوع نشأت گرفته از اعتقادات دینی مردم این خطه است.

صفری با اشاره به این‌که اعتقادات دینی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی جامعه است، افزود: تغییر سبک زندگی مردم و ایجاد شکاف و گسست در بین خانواده‌ها، از علل گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد برنامه‌های تولید شده صدا و سیما در حوزه اجتماعی است، گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان در بحث پیشگیری از اعتیاد 64 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی تهیه و پخش کرده است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان تصریح کرد: راهبرد صدا و سیما در بحث آسیب‌های اجتماعی، تهیه و تولید برنامه‌های پیشگیرانه، اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر و ایجاد حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی، تلاش برای همراهی افکار عمومی با دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر، نشان دادن همراهی نظام و جامعه در امر مبارزه با موادمخدر و بالا بردن روحیه نشاط و امید در بین مردم است.

صفری گفت: برقرای ارتباط و تعامل درون‌‌استانی منسجم بین دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه می‌تواند کمک بزرگی به پیشگیری از اعتیاد کند.

وی هدف این رسانه را آموزش و جلب مشارکت جدی مردم خصوصاً خانواده‌ها در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: برخوردهای قهری در بحث اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باید کنار گذاشته شود و با کمک خیرین و کار آفرینان برای آن‌ها شغل ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار