وصیت‌نامه شهید سید علی حسینی/ ایمان نداشتن به ولایت فقیه سقوط به قعر جهنم است

شهید حسینی در وصیت‌نامه خود آورده است: «آن موقع که درک کردم ولی فقیه کیست و ولایت چیست، فهمیدم نداشتن ایمان به ولایت فقیه سقوط در قعر جهنم است».
کد خبر: ۲۷۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 16December 2017

دپو// وصیت‌نامه شهید سید علی حسینی/ ایمان نداشتن به ولایت فقیه سقوط به قعر جهنم استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید علی حسینی» در سال 1342 در خرمشهر متولد شد. وی مدتی پیش از شروع جنگ تحمیلی برای انجام عمل جراحی عازم تهران شد اما عراق که به خرمشهر حمله کرد، از بیمارستان مصطفی خمینی فرار کرد و راهی خرمشهر شد. سرانجام شهید حسینی 10 مهر ماه 1359 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهدا

در این روزهای آخر عمرم که امیداورم با شهادت به پایان برسد چند خطی از خویش به‌جا می‌گذارم تا شاید در آینده مفید کسی واقع شود.

مدتی است عراق به ایران حمله کرده است و برادران مرا یکی بعد از دیگری به خون می‌غلتاند. من نیز می‌روم تا به جد بزرگوارم بگویم که راهی را که شما اهل بیت رفتید الگوی ما در تمام دوران‌هاست. راه جدم علی، راه حسین مظلوم و مابقی اهل بیت.

اما دوست دارم آن هنگام که در خون خویش دست و پا می‌ زنم ذکر لبم یاحسین باشد و سرم بر دامان مادرم فاطمه (س) باشد. راهی را که من و دوستانم می‌رویم راه حسین بن علی (ع) است؛ راه خمینی کبیر است.

اگر خواهان شفاعت علی (ع) و فاطمه (س) هستید به ولی امر و نایب حضرت امام زمان متوسل شوید زیرا حیات و ممات ما اعتقاد به ولایت است.

آن موقع که درک کردم ولی فقیه کیست و ولایت چیست فهمیدم نداشتن ایمان به ولایت فقیه سقوط در قعر جهنم است.

خدایا مرا ببخش و بیامرز و مرا با شهادت به دیدار خویش بپذیر.

آمین یا رب العالمین

سیدعلی حسینی

1359/7/8»

انتهای پیام/ 111 

نظر شما
پربیننده ها