خبرنگار دفاع پرس برگزیده بخش فیلم جشنواره ملی «ادبیات و هنر مقاومت» شد

«محسن مرادی» خبرنگار دفاع پرس در استان لرستان و مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، برگزیده اول بخش فیلم جشنواره ملی «ادبیات و هنر مقاومت» شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ - 13December 2017

محسن مرادی برگزیده اول بخش فیلم جشنواره ملی ادبیات وهنرمقاومت شد.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «ادبیات و هنر مقاومت»، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در سالن اجتماعات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

در این جشنواره، «محسن مرادی» خبرنگار دفاع پرس در استان لرستان و مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با دو اثر مستند «ما تا ابد سربازیم» و «نیمه گمشده» رتبه نخست بخش فیلم این جشنواره را از آن خود کرد.

مستند «ما تا ابد سربازیم» روایتی است از زندگی سراسر حماسه شهید مدافع حرم «رضا رستمی مقدم» که در مدت زمان ۳۰دقیقه تولید شده است.

همچنین مستند «نیمه گمشده» روایتی است از افرادی که در سنین مختلف که به‌دنبال شهدا می‌گردند و درمدت زمان ۱۵دقیقه تولید شده است.

خاطرنشان می‌شود در این جشنواره که با موضوعات شهدای مدافع حرم، راهیان نور و شهدای رسانه در بخش‌های مختلف نمایش، فیلم، شعر و نقاشی برگزار شد، بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها