استاندار یزد خواستار شد؛

تشکیل ستاد تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد

«محمود زمانی قمی» خواستار تشکیل ستاد تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد با عضویت تمام اداراتی که می‌توانند در افتتاح این مرکز نقش ایفا کنند؛ شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ - 13December 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد؛ «محمود زمانی قمی»  استاندار یزد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که در جلسه ای توفیق حضور یافته ام که قرار است برای امر مقدسی تصمیم گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه برپا شدن این بنا و خیمه با عظمت مدیون زحمات بسیار ارزنده فعالان و مسئولان اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خصوصا مدیرکل این مجموعه است، بیان کرد: این روشن است که به عنوان دستگاه اجرایی تلکیف مهمی را برعهده داریم.

وی ادامه داد: از تمام مسئولان استانی به ویژه شهردار و رییس شورای شهر می خواهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به تکمیل طرح نیمه تمام مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند تا در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز باشیم و پس از آن تا پایان سال 1397 بتوانیم این مرکز را به طور کامل تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: باید ستادی با همه اداراتی که می توانند در این امر مهم نقشی را ایفا کنند تشکیل شود و شرایطی فراهم آید که یک هفته قبل از افتتاح همه کارهای مجموعه به طور کامل و جامع به پایان رسیده باشد و در پایان سال 1397 شاهد افتتاح کامل این مرکز مقدس باشیم.

وی در پایان اذعان کرد: از باقی مانده بودجه امسال حتما رقمی را به مرکز فرهنگی دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد و در برنامه ریزی های بودجه سال 1397 این مجموعه در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار