سرهنگ رجبی خبر داد؛

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد تا پایان سال 97

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد با بودجه‌ای بالغ بر 15 میلیارد تومان دهه فجر امسال افتتاح و تا پایان سال 1397 به طور کلی تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 13December 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرهنگ محمد رجبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان از حدود 11 سال قبل در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع شروع به ساخت شد.

وی ادامه داد: استاندار پیشین یزد چند بار از این مجموعه بازدید کرد و اکنون به حمایت و همکاری مهندس زمانی قمی استاندار جدید برای بهره برداری از این مجموعه در دهه فجر داریم.

رجبی با اشاره به تکمیل محتوای موزه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اذعان کرد: با همکاری دوستان در مجموعه ابتدا 3 هزار سوژه شناسایی و در ادامه هزار سوژه تائید شد که اجرای آن نیاز به 4 میلیارد تومان بودجه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد افزود: مبنای سناریو سوژه‌ها در موزه مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوره «والعصر» می باشد که در آن به دلایل شروع جنگ، دشمن شناسی، صبر و استقامت و... پرداخته خواهد شد و در نهایت بخشی نیز به گفته سردار کارگر به حضور منافقین در اوایل انقلاب اختصاص خواهد یافت.

رجبی در پایان از همه ادارت و مسئولین خواست تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود همراهی لازم را در بهره‌برداری از این مجموعه داشته باشند تا این مرکز هر چه زودتر در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها