با حضور سرلشکر ایزدی؛

مراسم بزرگداشت دکتر «ابوترابی» برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر «محمدعلی ابوترابی» پدر شهید مجید ابوترابی صبح امروز در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 14December 2017

بزرگداشت مرحوم ابوترابی در مسجد بقیه الله الاعظم برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت پزشک بسیجی مرحوم محمدعلی ابوترابی صبح امروز (پنجشنبه ۲۳ آذرماه) با حضور سردار «نصرالله فتحیان» از فرماندهان بهداری دوران دفاع مقدس و مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا، سرلشکر ایزدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد عضو هیات حل اختلاف سران قوا و خانواده آن مرحوم در مسجد دانشگاه بقیه الله برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: مرحوم ابوترابی خدمات شایانی به علم پزشکی و حفظ آرمان‌های انقلاب کرد. وی با خدا عهد و پیمان بسته بود.

عضو هیات حل اختلاف سران قوا افزود: عقاید دکتر ابوترابی منطبق با حق و اعمالش یکایک مطابق با دستورات الهی بود. به جرات می‌توان گفت که مرحوم ابوترابی یک انسان صادق بود که مسیر سعادت را پیمود.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه این پزشک بصیر هرگز به دنبال جاه و مقام نبود، گفت: هر کجا که انقلاب نیاز به یاری داشت، مرحوم ابوترابی لبیک گفت.

بنا بر این گزارش، محمدعلی ابوترابی روز یازدهم آذرماه به دیدار حق شتافت و پیکر وی در جنت‌الشهدای نجف‌آباد به خاک سپرده شد. از دکتر ابوترابی سه دختر به یادگار مانده است.

«مجید ابوترابی» تنها فرزند پسر این پزشک انقلابی که دانش‌آموز دبیرستان منتظری بود، سال ۱۳۶۱ در پنجمین مرحله عملیات رمضان به شهادت رسید. این دبیرستان با تقدیم بیش از ۲۳۰ شهید به عنوان «شهیدستان» کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار