بازدید فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

فرمانده محترم انتظامی استان آذربایجان غربی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از مراحل آماده‌سازی، تجهیز و تولید محتوای گالری این مرکز بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 14December 2017

بازدید سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان از مراحل آماده سازی و تولید محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربیبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار «ناصر اصلانی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین، امروز (پنج‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از مراحل آماده سازی، تجهیز و تولید محتوای گالری این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید، توضیحات لازم در خصوص موضوعات و سوژه‌های در نظر گرفته شده برای نصب و نمایش در مرکز فرهنگی توسط سردار «محسن تیموری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارائه شد.

پس از این بازدید در جلسه‌ای مشترک، در مورد همکاری مشارکت فرماندهی انتظامی استان در تولید محتوای برخی موضوعات مرکز فرهنگی که مربوط به نقش آفرینی ناجا در دفاع مقدس و امنیت پایدار است بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در جلسه مذکور مقرر شد که آثار، تجهیزات و اسناد موجود در ناجا جهت بهره‌برداری در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار بگیرد.

در ادامه جلسه، پس از ارائه گزارش توسط سردار تیموری در مورد فرایند موزه‌آرائی و تولید محتوای گالری مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی، سردار اصلانی ضمن تشکر از مسئولین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در مورد اهمیت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی با توجه به حجم بالای ایثارگری و حماسه‌های مردم و رزمندگان این استان و نیز جلوگیری از غفلت در این زمینه، نکته نظرات خود را بیان داشت و پیشنهاداتی در زمینه نحوه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در استان و نحوه تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس و لزوم فعال‌سازی هیئت امنای مرکز برای تسریع در پیشبرد برنامه‌های حفظ آثار دفاع مقدس ارائه نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار