جانشین فرمانده سپاه ناحیه «بهار»:

تلاش برای بهبود معیشت مستضعفان وظیفه تمام مسئولان است

«مهدی هندی‌‌ورکانه» گفت: مستضعفان حامیان اصلی انقلاب هستند و تلاش برای بهبود معیشت آن‌ها وظیفه تمام مسئولان است.
کد خبر: ۲۷۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 14December 2017

تلاش برای بهبود معیشت مستضعفان وظیفه تمام مسئولان است

به گزارش دفاع پرس از همدان، «مهدی هندی‌‌ورکانه» جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار در جلسه شورای گروه‌های جهادی این شهرستان، با اشاره به این‌که برای خدمت به محرومان باید بیش از پیش تلاش کرد، اظهار داشت: سپاه در راستای محرومیت‌زدایی تلاش‌های فراوانی داشته است.

وی افزود: ساخت سالن‌های ورزشی، خانه عالم، تهیه جهیزیه و کمک به محرومین، از سری اقدامات ویژه‌‌ای بوده که تاکنون صورت گرفته است.

هندی‌‌ورکانه در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص رسیدگی به مستضعفان، خاطرنشان کرد: مستضعفان حامیان اصلی انقلاب هستند و تلاش برای بهبود معیشت آن‌ها وظیفه تمام مسئولان است.

«علی‌میرزا دریایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد گروه‌های جهادی این شهرستان، اظهار داشت: اساس شکل‌گیری گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و پیشرفت و توسعه در کشور است.

وی در ادامه با بیان این‌که با تشکیل و فعالیت گروه‌های جهادی کار بزرگ و ارزش‌مندی در راستای محرومیت‌زدایی در کشور شکل گرفته است، اضافه کرد: گروه‌های جهادی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در رویارویی با جنگ اقتصادی دشمنان وارد میدان شده‌اند و همواره در صحنه‌ها حاضرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار در پایان گفت: گروه‌های جهادی شهرستان برنامه‌های پرباری برای سه سال آینده در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل عمرانی، محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات عمومی و نیز اشتغال‌زایی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار