بیانیه مشترک تشکل‌های دانش آموزی استان مازندران؛

اقدام ترامپ، مصداق حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است

تشکل‌های دانش‌آموزی استان مازندران در بیانیه‌ای تأکید کردند: اقدام ابلهانه ترامپ، مصداق بارز حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است و بار‌ها و بار‌ها در کلام امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است.
کد خبر: ۲۷۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 14December 2017

اقدام ترامپ، مصداق حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه «کربلا» مازندران، تشکل‌های دانش‌آموزی استان مازندران در محکومیت اقدام سخیف ترامپ جهت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ المَاکِرِینَ»

استکبار جهانی در پی شکست‌های زنجیره‌ای در برابر جبهه مقاومت اسلامی، دست به تلاش مذبوحانه‌ای دیگر زده و این‌بار خود به میدان آمده و با اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، در صدد انحراف افکار عمومی جهانیان بر آمده است.

اقدام ابلهانه‌ی ترامپ، مصداق بارز حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است و بار‌ها و بار‌ها در کلام امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است.

«ترامپ»، «نتانیاهو»، «ملک سلمان» و همچنین مزدوران دست‌ساز آن‌ها مثل «القاعده»، «داعش» و سایر گروه‌های تکفیری در سراسر جهان، با گسترش مقاومت جهانی اسلام و پایداری محور مقاومت؛ ایران انقلابی، به تدریج چهره واقعی پلید استکبار و صهیونیسم و ارتجاع را نشان داده و خواسته یا ناخواسته به گسترش و تعمیق بیداری اسلامی و جهانی کمک می‌کنند.

اقدام اخیر ترامپ در واقع، تیر خلاص بر چهار دهه تلاش‌های ذلیلانه‌ی سران عرب و برخی گروه‌های فلسطینی، برای مذاکره و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی بود. بی‌تردید این تلاش مذبوحانه به فرموده رهبر بصیر امت اسلامی، پاسخ کوبنده‌تری را از ملت‌های مسلمان دریافت خواهد کرد و حلقه‌ای دیگر از شکست‌های زنجیره‌ای استکبار را تکمیل خواهد ساخت.

ره‌آورد این خیمه شب بازی آمریکایی - صهیونیستی، چیزی جز تقویت امت اسلامی، عمق‌یابی بصیرت انقلابی ملت‌های مسلمان، به مخمصه افتادن بیشتر مزدورانی چون آل سعود و گسترش نفرت عمومی از آمریکا نخواهد بود و سرانجام، تحقق سریع‌تر فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیست‌ها در کمتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

ما دانش‌آموزان مازندرانی ضمن محکومیت شدید این اقدام منفور، با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور و در فضای مجازی، همه ظرفیت‌های خلاقانه و مبتکرانه‌ی تشکل‌های دانش‌آموزی را برای این مبارزه مقدس و در دفاع از قبله اول مسلمانان و سرزمین مبارک و مقدس فلسطین به کار خواهیم گرفت و برای تحقق پیش بینی الهی امام امت اسلام، در فروپاشی و محو کامل رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین نماد تروریسم، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

ان‌شاءالله تحقق آرزوی دیرینه امت اسلام به پرچمداری نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و همراهی همه‌ی آینده‌سازان جهان اسلام، به وقوع خواهد پیوست.

«إنَّهُم یَرَونَهُ بَعیدًا وَ نَرَاهُ قَریباً»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها