در یادواره شهدای گروه توپخانه ۶۴ الحدید؛

فرمانده قرارگاه کربلا سلام امام خامنه‌ای را به مردم خوزستان ابلاغ کرد

در یادواره شهدای گروه توپخانه ۶۴ الحدید، فرمانده قرارگاه کربلا سلام امام خامنه‌ای را به مردم خوزستان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ - 14December 2017

فرمانده قرارگاه کربلا سلام امام خامنه‌ای را به مردم خوزستان ابلاغ کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یادواره شهدای گروه توپخانه 64 الحدید در اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق (ع) برگزار شد.

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در یادواره شهدای تیپ توپخانه 64 الحدید در اهواز حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد.

وی در سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هم اکنون استان خوزستان در جنگ با تروریست‌ها 70 شهید تقدیم کرد ولی اگر آنها عراق، سوریه و کشورهای عربی را می‌گرفتند و به مرز ما می‌رسیدند هزاران نفر شهید می‌شدند.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر نیروهای تکفیری به کشور ما می‌رسیدند علاوه بر تلفات جانی، زیرساخت‌های استان ما را نیز نابود می‌کردند.

وی در ادامه سخنان خود به اهداف تشکیل گروه‌های تکفیری در منطقه اشاره کرد و توضیح داد: مهمترین هدف این کار نابودی کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه بود.

سردار خادم سیدالشهدا در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از حضور در جبهه مقاومت پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی خودش در خط مقدم جبهه حضور می‌یافت ولی وقتی من به آنجا می‌رفتم سفارش می‌کرد اجازه ندهند من در خط مقدم حضور یابم دلیلش هم این بود که من برادر 2 شهید و فرمانده هستم.

فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، لبنان، افغانسان، پاکستان و یمن تشکیل شد و بر این اساس هزاران نفر جنگجو تربیت شدند.

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با فرمانده کل قوا اشاره کرد و گفت: در این دیدار خدمت حضرت آقا عرض کردم مردم، خانواده‌های شهدا و نیروهای مسلح خوزستان تحت امر شما هستند.

سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: پس از این جملات حضرت آقا فرمودند که سلام مرا نیز به مردم خوزستان برسانید که امروز این سلام را خدمت شما ابلاغ می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار