عصر روزگذشته (پنج‌شنبه) صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان مردم قم و فرمانده سپاه استان با خانواده شهید «مهدی ایمانی»

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانده سپاه استان قم عصر روزگذشته (پنج‌شنبه) با حضور در منزل شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی فردویی» به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کردند.
کد خبر: ۲۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷ - 15December 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» و «احمد امیرآبادی» نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم در منزل شهید «مهدی ایمانی فردویی» حضور یافته و نیل به فیض عظمای شهادت را به خانواده معظم این شهید عزیز تبریک و تهنیت گفتند.
آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز به همین منظور و طی دیداری جداگانه، در منزل شهید ایمانی حضور یافت.
مهدی ایمانی نخستین شهید مدافع حرم از روستای شهیدپرور «فردو» قم است، وی متولد سال ۱۳۶۲ و از خادمان رسمی حرم حضرت معصومه (س) با ۱۴ سال سابقه خدمت‌گزاری بود که در چندمین اعزام داوطلبانه خود به سوریه، روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در منطقه «دیرالزور» سوریه به شهادت رسید.
شهید ایمانی دارای خصلت‌های ویژه‌ای همچون حسن خلق بود و دوستانش آرزوی حضور در صف مدافعان حرم حضرت زینب (س) را بار‌ها از زبان وی شنیده بودند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار